Posted: Tue 15 Sep 2009, 11:12 Post subject: Foto’s met reden in het tijdelijk album
Tot dusver werden de foto's die niet voldoen aan de criteria zoals vermeld in de FAQ in het tijdelijk album geplaatst zonder reden van afkeur. Door het grote foto-aanbod was het voor ons kleine team ondoenlijk dagelijks per foto de reden van afkeur te beargumenteren.
Inmiddels is het team van moderators uitgebreid en heeft er achter de schermen een aanpassing plaatsgevonden waardoor wij als moderatoren vanuit een standaard lijst de reden of redenen van afkeur kunnen aanvinken.
Vanaf heden dus geen foto meer in de map “tijdelijk” zonder argumentatie. We weten dat wij hier velen een plezier mee zullen doen en hopen dat het bij zal dragen aan begrip en groei naar betere foto's.
Gender: Male Age: 67 Joined: 04 Feb 2007 Posts: 24 Location: Zeewolde
Posted: Tue 15 Sep 2009, 20:40 Post subject:
Nu ga ik me als beginnend BP-er afvragen wat wenselijker is:
Een foto in het verzamel album zonder enig commentaar of een foto in het tijdelijke met opbouwend commentaar waar je weer verder mee kan.
Ik weet het wel.
Groet, Haijo _________________ Canon
Posted: Tue 15 Sep 2009, 20:53 Post subject:
Heel goed initiatief, voor iedereen leerrijk
Dit gaat ongetwijfeld meer werk opleveren voor de moderatoren, hopelijk bekijken we allemaal voortaan nogmaals ons plaatje vooraleer op die knop te klikken
Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Tue 15 Sep 2009, 20:53 Post subject:
Misschien is het de nieuwigheid, maar ik denk te constateren dat de foto's in het tijdelijke album nu meer bekeken worden en ook wat meer commentaren krijgen. Lijkt me een fijne ontwikkeling.
Groeten, Leo
Gender: Male Age: 43 Joined: 10 Mar 2009 Posts: 179 Location: Sliedrecht
Posted: Wed 16 Sep 2009, 8:45 Post subject:
bedankt,
is de inzending niet voor niets geweest...
gr koos _________________ Canon 7D
100-400mm 4,5-5,6L
Extenders 1,4x en 2,0x
en nog een hoop ander glaswerk
Posted: Wed 16 Sep 2009, 9:19 Post subject: Tijdelijk album
Heb je in ieder geval de reden van afwijzing. Kijk zelf nu ook naar de foto's om te weten waar op gelet wordt. Vind het trouwens erg jammer dat er sowieso weinig commentaar op elkaars foto's gegeven wordt. _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Wed 16 Sep 2009, 12:01 Post subject:
Haijo Bergsma wrote:
Nu ga ik me als beginnend BP-er afvragen wat wenselijker is:
Een foto in het verzamel album zonder enig commentaar of een foto in het tijdelijke met opbouwend commentaar waar je weer verder mee kan.
Gender: Male Age: 34 Joined: 16 Feb 2008 Posts: 127 Location: Lommel, Limburg, België
Posted: Wed 16 Sep 2009, 12:52 Post subject:
Perfect!
Ik wil altijd graag weten wat er niet goed (en goed) is aan mijn foto. Zo leer je tenminste bij! _________________ Canon 7DII + Sigma 120-300mm f/2.8 Dg OS 'S' HSM + Sigma 1.4x converter (voordien Canon 450D, Canon 7D en sigma 150-500mm)
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum