Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

En alweer een nieuw "gezicht"...

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 18 Aug 2005, 10:22    Post subject: En alweer een nieuw "gezicht"...
Hallo beste Birdpixers (-pixels),

Na enkele weken dit forum met regelmaat te hebben gevolgd leek het me wel een goed idee mezelf te registeren en te introduceren.

Mijn naam is Marijn Heuts, samen-woonachtig in Eindhoven en werkzaam in de lang-niet-zo-saai-als-iedereen-denkt belastingadvieswereld. Sinds 1999 ben ik actief bezig met fotograferen, en dan met name in de verre landen die ik reeds heb mogen bezoeken.

Een grote interesse in de natuur en dan vooral de vogelwereld heeft er voor gezorgd dat ik enkele maanden terug mijn eerste echte telelens heb aangeschaft - de 300/2,8 - samen met enkele cd's met vogelgeluiden, een degelijk statief met Sidekick en een goeie kijker.

Nu is het een kwestie van in de weekends de tijd zien te vinden er op uit te trekken en met mooie beelden terug te komen, die ik dan vervolgens hier weer kan plaatsen. Het delen van je beelden is toch altijd leuker dan ze voor jezelf te houden. De Kampina in Boxtel is vooralsnog mijn werkterrein, en ik ben er voorlopig nog lang niet uitgekeken.

Op mijn site staan nu alleen nog de foto's van mijn reizen, binnenkort hoop ik daar aardig wat landschappen en vogels aan toe te voegen. Wel heb ik al gemerkt dat het, zelfs met de 20D en 300mm x2 verdomd lastig is de vogeltjes beeldvullend op de plaat te zetten. En dan te bedenken dat ik heel vroeger met een 50mm lens de koolmezen in de tuin van mijn ouders wel beeldvullend te pakken kreeg. Eens zien of ik het geduld van toen kan combineren met de kennis en techniek van nu!

De groeten en misschien tot de 28ste in de OVP!

Marijn
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum