Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Even voorstellen

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 29 Aug 2005, 13:57    Post subject: Even voorstellen
Beste allemaal,

Van jongs af aan was ik al erg ge´nteresseerd in de natuur. Vroeger lid geweest van een natuurjeugdbond (CJN). Daar begonnen als vogelaar, maar later ook ge´ntresseerd in alle aspecten van de natuur.
Lang in West Irian in de jungle gezeten, later ook in Cambodja en in de regenwouden van Midden en Zuid Amerika bezocht en een tijd op Curacao gewoond. Dan ontdek je zoveel aspecten in de schepping, dat je je voor alles gaat intresseren. Bij de CJN destijds begonnen met fotograferen, later overgestapt op filmen, maar nu, zeker met de digitale fotografie met alle bijzondere mogelijkheden in huis, weer overgestapt op fotograferen.
Birdpix vind ik een geweldige site, die in de eerste plaats als vogelsite, toch de mogelijkheid biedt, mede gebruik makende van verschillende albums, om heel veelzijdig te kunnen zijn. Mooi en ook zeker heel leerzaam, zeker voor mij, want af en toe zit ik betreffende de benaming, zeker bij insecten, er nog wel eens langs.

Groet, Henk

Last edited by Henk van den Born on Wed 31 Aug 2005, 20:20; edited 4 times in total
Back to top
Reply with quote

Doodles

PostPosted: Mon 29 Aug 2005, 15:19    Post subject:
Henk,

Omdat ik hier zelf ook pas enkele weken rondloop ben ik niet degene die je welkom zou moeten heten, maar ik doe het toch. Niet in de laatste plaats omdat het leuk is iemand uit het midden limburgse te treffen. Ik heb mijn roots in "Lin aan de Maas" en zit nu in Eindhoven, maar blijf trouw aan mijn afkomst!

Groeten,
Marijn
Back to top
Reply with quote

Henk van den Born

PostPosted: Tue 30 Aug 2005, 6:53    Post subject:
Marijn,

Bedankt voor je welkomswoord. Limburg is mooi en heeft bijzondere natuurgebieden, waar je naar hartelust kunt genieten en ook hele mooie plaatjes kunt schieten.
Trouwens overal in Nederland zijn leuke plekjes te ontdekken, maar je moet er wel oog voor hebben. Laatst ontdekte ik nog een schitterend gebiedje vlak om de deur, nooit eerder opgemerkt.
Trouwens in de buurt van Eindhoven en zeker ook ten zuiden van Valkenswaard zijn hele leuke natuurgebiedjes. Geniet er van!

groeten, Henk
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum