Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Arie Ouwerkerk stelt zich voor

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Moderator
Moderator

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2004, 11:10    Post subject: Arie Ouwerkerk stelt zich voor
De laatste dagen heb ik foto's geplaatst op de site maar me nog niet helemaal voorgesteld. Ik ben 39 jaar en sinds 13 jaar woonachtig op Terschelling. Daarvoor was Alblasserdam, bij de molens van Kinderdijk, mijn verblijfplaats. Ik fotografeer vanaf ongeveer mijn 14de jaar. Ik startte destijds met een oude reflex en een 135mm, wat resulteerde in iets grotere stipjes van Wilde Eend en Meerkoet. Na een Sigma 600mm spiegel, 600mm Novoflex en 600mm Nikon kwam ik uiteindelijk uit bij mijn Canon uitrusting. Op Terschelling ben ik vooral werkzaam als broedvogelinventarisator, maar doe ik ook bewakingswerk op de Boschplaat en geef ik excursies. Mijn speciale belangstelling gaat uit naar zeldzaamheden. Ik was 'aan de wal' een vrij fanatieke twitcher, maar als eilander is dat niet handig. Nu dus een echte eiland twitcher geworden en de soortenteller van Terschelling staat inmiddels op 332. Buiten de vogels steek ik tegenwoordig ook vrij veel tijd in de vlinders en libellen.
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum