Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Tijd om me voor te stellen: Johan op den Dries a.k.a. Skua

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 03 Oct 2005, 10:45    Post subject: Tijd om me voor te stellen: Johan op den Dries a.k.a. Skua
Hallo,

Mijn gebruikersnaam was altijd Skua maar dankzij de webmaster is het veranderd in mijn eigen naam. Dus werd het wel eens tijd om mezelf voor te stellen! Mijn naam is Johan op den Dries en woon in Sneek.
Op het moment ben ik 24 jaar en studeer in Leeuwarden werktuigbouwkunde. Als sinds ik een klein jochie was, ben ik geinteresseerd in de natuur. Ik ben een aantal jaar lid geweest van de JNM in Sneek en heb daar een aantal mooie kampen meegemaakt o.a. op Schier. Helaas ging de afdeling ten ziele door te weinig leden.

Mijn interesses zijn eigenlijk heel breed maar de hoofdmoot is toch vogels. 's Winters ben ik veel op pad om ganzenringen af te lezen. 's Zomers zie ik wel wat op mijn pad terecht komt.
Intussen ben ik in het bezit van een Leica telescoop en een digitale camera met verschillende accesoires (zelfgemaakte adapter. zonnefilter e.d.) en probeer daar veel mooie foto's mee te maken!

Groet Johan

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum