Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Pieter van Vollenhoven en boeiende paneldiscussie
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Willem de Wolf


Gender: Male

Joined: 25 Jul 2006
Posts: 264
Location: Espel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 14 Jun 2010, 17:51    Post subject: BP6 en Pieter van Vollenhoven
Afgelopen zaterdag was het dan zover. Wat een geanimeerde verteller is deze Pieter van Vollenhoven. Ik heb genoten met volle teugen van zijn verhaal en van zijn foto's.
Vandaag las ik een artikel in Trouw, dat m.i. absoluut geen recht doet aan de forumdiscussie en de boeiende presentatie. Wij vogelfotografen zouden moeten worden opgevoed en worden op loslopende honden na gezien als de grootste verstoorders. Wat een klinkklare onzin. Het artikel van de hand van ene Iris Pronk is wel erg eenzijdig en gaat eigenlijk slechts over dit aspect.

Men zegt dat slechte reclame ook werkt om ergens de aandacht op te vestigen... Ik heb de dag totaal anders beleefd dan ik hier krijg voorgeschoteld. Het beeld dat hier wordt geschetst van natuur- cq. vogelfotografen is m.i. ver af van de werkelijkheid. Die vogelfotografen die zo nu en dan samenklonteren rond één vogel vormen slechts een fractie van het totaal.

Het gewraakte, volstrekt eenzijdige en zeer matige artikel van Iris Pronk: lees het en ontdek of je er iets in herkent van jezelf als vogelfotograaf en of dit een juiste weergave is van de inhoud van het programma van zaterdag 12 juni j.l. in Naturalis...

http://www.trouw.nl/groen/nieuws/article3095868.ece/Vogelfotograaf_moet_worden_opgevoed_.html
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 2 of 2


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum