Posted: Fri 21 Oct 2005, 22:40 Post subject: teleconverter op de d70 met een 80-400mm lens
Weet iemand of het mogelijk is om op een nikon d 70 camera met een 80-400mm vr lens van nikon een teleconverter van 1.4 of 2.0 te plaatsen
Reacties graag. Alvast bedankt Martine.
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Sun 23 Oct 2005, 20:13 Post subject:
misschien vinden anderen iets anders, maar:
ik heb deze combi en je moet er gewoon geen tc tussen hangen, digitaal inzoomen werkt beter (croppen)
(maar ik heb makkelijk praten omdat ik er nog een 600mm lens naast heb).
Posted: Sun 23 Oct 2005, 21:29 Post subject: teleconverter
Bedankt, allen voor jullie reacties. Ik denk niet dat ik een teleconverter ga kopen. ik verlies er te veel op gezien jullie reacties. Als ik de foto van de buizerd bekijk van vandaag ga ik denk ik maar heel hard sparen voor de sigma 300-800mm. Het is net zoals je zegt Peter. Jij hebt naast deze combinatie nog een 600mmm lens. Ook heb ik de engelse site bekeken en ook daar geven ze aan dat je te veel vereliest.
Wet iemand hoe je een foto moet croppen ? Ik kom die term vaker tegen.
Ik weet dat het digitaal uitvergroten is. Ik wil daar ook graag wat meer van weten. wie helpt me?
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Mon 24 Oct 2005, 9:47 Post subject:
martine,
zoek op "croppen" in de forums.
(voordat je die 300-800 mm sigma koopt moet je hem wel in je handen hebben gehad. Hij is "groots en meeslepend". weegt in zijn uppie 3x wat d70 met 80-400 weegt, en dan heb je er nog geen statief aan hangen).
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum