.
 .
 Het is mij in iedergeval duidelijk geworden, ben er nog niet helemaal uit. Gezien de kwaliteit van jouw foto's zal ik het geen miskoop zijn om de Sigma te nemen ( met stabilisatie
  Het is mij in iedergeval duidelijk geworden, ben er nog niet helemaal uit. Gezien de kwaliteit van jouw foto's zal ik het geen miskoop zijn om de Sigma te nemen ( met stabilisatie   ). Welke site leent zich eigenlijk het beste voor 2dehands eigenlijk? Marktplaats?  Is er ook nog een fotogerelateerde site voor 2dehands spullen?
 ). Welke site leent zich eigenlijk het beste voor 2dehands eigenlijk? Marktplaats?  Is er ook nog een fotogerelateerde site voor 2dehands spullen?

Verder zit ik nog te twijfelen tussen de 50d en een 7d. Welke is beter voor vogelfotografie? Is de 7d ook semiprofessioneel en even degenlijk als de 50d?
 Verder zit ik nog te twijfelen tussen de 50d en een 7d. Welke is beter voor vogelfotografie? Is de 7d ook semiprofessioneel en even degenlijk als de 50d?
			 niet alles, maar als je er even mee leert werken is het een heel behoorlijke lens.
 niet alles, maar als je er even mee leert werken is het een heel behoorlijke lens. 

| Gerard Visser wrote: | 
| Wil toch even reageren op de opmerkingen van Hendrik. Inderdaad kan de Sigma 50-500-"vaas"  niet alles, maar als je er even mee leert werken is het een heel behoorlijke lens. Er zijn aardig wat fotografen die er echt hele mooie platen mee maken (Gerwin, Grusjapo, Peter Teune, Els Branderhorst, en nog zo een paar). Niet echt onderbouwd , maar ik denk dat die lens iets beter is dan de 150-500. En de nieuwe 50-500 met OS kost bij Kamera-express nu 1299. gr G |