Posted: Mon 16 Aug 2010, 21:28 Post subject: Leo Snellink nieuwe moderator
Leo Snellink komt het moderatorteam versterken. We zijn blij dat hij zich op deze manier wil inzetten voor onze community en wensen hem veel succes, wijsheid en plezier.
Terecht. Leo dit heb je verdiend. Hoop dat je nog wel wat commentaren zult schrijven. Die waren heel leerzaam. Dus andere mods geef Leo ook die ruimte. Ik zou ze missen als ze er niet meer zouden zijn.
Leo van harte. Maar ook de mods met deze aanwinst.
groet Wies _________________ Nikon camera's en objectieven.
Gender: Male Age: 52 Joined: 07 Aug 2007 Posts: 195 Location: Meppel
Posted: Mon 16 Aug 2010, 22:15 Post subject:
Leo, alle succes van de wereld gewenst met deze toch lastige en soms ondankbare taak. Ik ben je in ieder geval dankbaar voor alle commentaren die je bij mijn foto's hebt gegeven en heb er veel vertrouwen in dat je goed zult functioneren als moderator.
Groet, Rick _________________ 'Always look on the bright side of life'
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Tue 17 Aug 2010, 5:58 Post subject:
Leo, Via deze weg wil ik je veel succes, sterkte en voral veelplezier in deze job toewensen.
Zonder jou en de andere moderatoren was deze site met deze kwaliteit aan foto's waar we allen van genieten niet mogelijk.
groeten Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
Leo, van harte man! Verdiend, deze erkenning.
Je hebt velen van opbouwende kritiek en adviezen voorzien en daarmee verder geholpen (waaronder ik mijzelf ook schaar).
Ik zou het jammer vinden als je je bezemwagenfunctie hierdoor moet opgeven, maar het lijkt me nauwelijks te combineren..
Veels succes en plezier gewenst!
gfr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Gender: Male Age: 72 Joined: 02 Feb 2010 Posts: 119 Location: Berkel en Rodenrijs
Posted: Tue 17 Aug 2010, 7:20 Post subject:
leo gefeliciteerd
maar hoe moet dat nu met de opbouwende woorden die je kan schrijven als geen ander.
Vr Gr Gerard _________________ Canon Spulletjes
feisol 3471 statief met een schommelding
Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Tue 17 Aug 2010, 7:44 Post subject:
Iedereen bedankt voor de aanmoedigingen. Ik zal proberen om ook nog een beetje te bezemen, maar de combinatie zal zeker niet eenvoudig zijn, dus zullen er wel foto's tussen door glippen. Als de andere gebruikers wat meer commentaren schrijven, zou dat dus wel helpen. En geloof me, door het schrijven van commentaren bij foto's, die in de bezemwagen zitten (al dan niet terecht) leer je beter naar foto's kijken en word je kritischer op je eigen werk.
Groeten, Leo
Gender: Male Age: 43 Joined: 10 Mar 2009 Posts: 179 Location: Sliedrecht
Posted: Tue 17 Aug 2010, 8:17 Post subject:
ha leo,
nog meer commentaren... tis haast niet mogelijk...
maar van harte met je moderatorschap... terecht.
veel succes ermee en plezier erin...
gr koos _________________ Canon 7D
100-400mm 4,5-5,6L
Extenders 1,4x en 2,0x
en nog een hoop ander glaswerk
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Tue 17 Aug 2010, 10:12 Post subject:
Het goede nieuws is dat je nu als moderator van Birdpix je overduidelijke talent voor het 'beoordelen' van vogelfoto's kunt aanwenden...het slechte nieuws is dat je toch waarschijnlijk wat diplomatieker zult moeten opereren en dat we links en rechts wat smeuigheid aan commentaar zullen gaan missen...hoe dan ook...Het moderatorenteam verloor aan kracht met het vertrek van Seraf, maar heeft in mijn ogen met jou erbij een uitstekende vervanger gevonden...veel wijsheid en plezier toegewenst!!
hartelijke groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Tue 17 Aug 2010, 10:13 Post subject:
Van harte proficiat Leo met je nieuwe functie, ik zal je luchtige waardering missen!
Veel succes gewenst
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Gender: Male Age: 68 Joined: 01 Oct 2008 Posts: 83 Location: GOES
Posted: Tue 17 Aug 2010, 10:29 Post subject:
Leo succes met deze moeilijke en soms ondankbare taak.
Ik hoop dat je toch nog tijd zult vinden om zelf foto's te maken,
en dat je veel plezier aan deze nieuwe taak mag beleven.
Gender: Male Age: 34 Joined: 06 Mar 2010 Posts: 255 Location: Arnhem
Posted: Tue 17 Aug 2010, 11:45 Post subject:
Succes en veel plezier met het moderatorschap Leo. Ik had eigenlijk geen andere BP'er kunnen bedenken voor deze job.
Betekend het ook dat je minder kan fotograferen? _________________ Canon 7D - Canon 400mm f/5.6L USM
Meer wildlife, macro en landschappen op mijn Facebook en Flickr page
Age: 77 Joined: 11 Aug 2005 Posts: 47 Location: Amsterdam
Posted: Tue 17 Aug 2010, 12:48 Post subject:
Leo,
Veel succes en genoegen met je nieuwe rol binnen Birdpix.
Hopelijk blijft er nog voldoende tijd over voor fotograferen en commentariėren. Je boeiende foto's van het dagelijks (vogel)leven in Den Haag en Scheveningen kunnen niet gemist worden, net als je commentaren bij veel foto's van collega BP'ers.
Groet, Frans _________________ Sinds April '07: Canon EOS400D+Canon 18-55 mm; Sigma 50-500mm f/4-6.3.
Sinds Jan.'08: Canon EF70-300mm f/4-5.6 IS USM; Manfrotto 680B monopod.
Sinds 8 April '09: Canon EF400mm f/5.6 L USm lens.
Gender: Male Age: 34 Joined: 21 Feb 2010 Posts: 215 Location: Amsterdam, Noord-Holland
Posted: Tue 17 Aug 2010, 15:24 Post subject:
Proficiat en heel erg veel succes ermee _________________ Canon EOS 50D / EF-S 17-85mm IS / EF 70-300mm IS / Sigma 150-500 OS / Lowepro CompuTrekker AW / Bresser Condor 10x50
"Maybe because it's entirely an artist's eye, patience and skill that makes an image and not his tools." - Ken Rockwell
Posted: Tue 17 Aug 2010, 16:43 Post subject: Leo Snellink nieuwe moderator
Leo, Van harte Proficiat met deze bijzondere taak... Dat elke verandering geen verbetering hoeft te zijn, is algemeen bekend. Maar het kan wel... Ik heb er alle vertrouwen in, dat je het moderatorengilde in positieve zin zult versterken. Als ik kijk naar hoe je je op BP oa hebt laten en leren kennen, zoals met het geven van commentaar bij foto's, die er tot dat moment van verstoken waren, dan wekt dat veel vertrouwen...
Wijsheid en inzicht en veel energie gewenst in het beheer van al die mooie platen die je steeds maar weer onder ogen krijgt!
Je hebt je naam mee: je weet snel linken te leggen
Gender: Male Age: 73 Joined: 02 Nov 2006 Posts: 124 Location: Maasbracht
Posted: Tue 17 Aug 2010, 17:35 Post subject:
Leo, ik sluit mij aan bij alle positieve reacties op je benoeming. Kortom een beloning voor al je deskundige en prettige reacties op de foto's van je medebirdpixers. Succes met je nieuwe functie.
Vg Loek _________________ canon 5d mark IV, Eos R, 500 mm, 150-600 mm en 1.4 extender, Wimberley op zelfgemaakt raamstatief
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum