Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Thu 28 Oct 2010, 19:54 Post subject:
kun je niet effe een oudere versie terugzoeken bij nikon of op je schijf en deze terugzetten?
heb je de nieuwste versie nodig? ik hoorde ergens van problemen in maart met vieuwnx. Sinds dien heb ik niks geupdate, en - raad eens - het werkt nog net als toen...
Posted: Thu 28 Oct 2010, 20:35 Post subject:
Heb systeem herstel een halve dag terug gezet. hielp niet.
NX verwijderd en regsweeper gedraaid
Oude versie die ik had geïnstalleerd maar hiel p ook niet.
kennelijk hebben ze ergens geïnstalleerd wat alleen bij een grondige inspectie of herinstallatie van Windows weg te krijgen is.
Posted: Fri 29 Oct 2010, 8:49 Post subject:
Heb zojuist contact gehad met Nikon nadat ik ze gisteren via de online support al een in een scan (pdf) de bewijslast van legale aankoop had toegestuurd.
Krijg vandaag als het goed is of uiterlijk maandag nieuwe code. (gaat via Engeland)
Buiten het feit dat ik het niet normaal vind dat ik met legaal gekochte codes nx onverwachts niet kan gebruiken
Lijkt het er dus op dat het spoedig is opgelost.
Had het netter gevonden als ze de codes ongeldig verklaard hadden omdat er veel illegale activeringen zijn geweest. en tijdelijk nx op de gratis 30 dagen proefstand hadden gezet
zoals kan wanneer je het progamma voor het eerst gebruikt. Dan heb je ruim de tijd om het in orde te maken met bewijslast van legale aankoop
Nu zit je in 1x zonder _________________ Nikon
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum