(ebay vind ik niet prettig om een of andere reden)
maar in duitsland is er ook een waar je bijzondere dingen tegen kunt komen
de 'kleinanzeigen' onder 'second hand' onder www.isarfoto.com geven soms interessant aanbod, het is wel een beetje als met vogelen aan een watertje, soms een hele tijd niks, en dan strijkt er op eens iets bijzonders neer. Zoals vandaag onder andere een manual focus 600 F4 voor Nikon. In principe een absoluut topobjectief voor minder dan 2000 euro. Zo'n aanbod is wellicht wel de kosten en moeite van een reisje waard. Daarnaast op deze dolle dag nog een nikon 300 F2 (jawel, echt waar een F2,0, een ai-s natuurlijk), een 200-400 F4 AF-S VR, twee stuks canon 400 F2,8 USM IS. En misschien vergeet ik nog wel iets.
Gender: Male Age: 60 Joined: 28 Jan 2006 Posts: 121 Location: Tilburg
Posted: Wed 24 Nov 2010, 12:49 Post subject:
Hoi,
Kijk ook eens op http://forum.belgiumdigital.com/#koop-en-verkoop
Dit is een erg actief belgisch forum waar heel veeel wordt aangeboden. (vragen wel vaak te hoge prijzen, maar ja je kunt altijd onderhandelen)
Groet en succes ermee, John _________________ Digiscoping : Fuji E900, Pentax 80-ED .
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Fri 26 Nov 2010, 15:10 Post subject:
Hoi Peter,
Goed initiatief! Ben ook wel voor om hier een sticky van te maken.
John - Wim, dank voor de aanvullingen, zal ze zeker in de gaten houden
Kent iemand nog leuke aanvullingen? Ben erg benieuwd....
O ja, voor ik het vergeet: ik vind zelf het marktplaats deel hier op bp ook heel veel interessante occasions opleveren.....
Groet,
Joep _________________ Canon EOS 7D + EF 400 mm f5.6 L USM | Statief: Manfrotto 055PRO-B + 501HDV videokop | Monopod: Manfrotto 680 + 484RC2 balhoofd
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum