Gender: Male Age: 29 Joined: 22 Oct 2008 Posts: 606 Location: Lunteren
Posted: Sun 19 Dec 2010, 13:44 Post subject: Gevonden/gekocht: Canon EF 400mm f/5.6L USM
Beste lezer(s),
Ik ben op zoek naar een Canon 400mm f/5.6L USM. Ik zoek een exemplaar die in goede staat verkeerd.
Geen krassen op het glas en helemaal compleet. Daarmee bedoel ik met doos, bon, doppen, beschrijving, case en eventueel een B+W 77mm filter.
Als u uw lens wilt verkopen voor een goede prijs en die aan mijn eisen voldoet, zou ik u graag willen vragen om een mailtje te sturen.
Gender: Male Age: 66 Joined: 06 Nov 2005 Posts: 141 Location: Drachten
Posted: Fri 24 Dec 2010, 21:28 Post subject:
Hoi Jeff, gefeliciteerd met je aankoop. Ga je veel plezier aan beleven, en wij dus hopenlijk ook.
Ben bijna jaloers als ik zie wat voor mooi spul je al hebt.
Groeten,
Folkert
(Wijzig op je site het woord "upgrate" nog even in "upgrade".) _________________ Canon
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Fri 24 Dec 2010, 22:55 Post subject:
Jeff, gefeliciteerd met je aankoop.
Prachtige apparatuur heb je zo al bij elkaar verzameld.
En dat op jou jonge leeftijd, je mag je handen dichtknijpen daarmee.
Ik ben zelf op m'n 15e begonnen met fotograferen, en daarom spreekt het me ook erg aan dat jongens van jou leeftijd het ook al oppakken.
Heb net je site bekeken, en het valt me op BP en op je site vooral op hoe enthousiast je bezig bent.
Ga zo door, dan gaan we vast nog hele mooie dingen zien en veel van je horen in de toekomst.
groeten Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
Gender: Male Age: 46 Joined: 04 Jan 2008 Posts: 18 Location: schildwolde
Posted: Sat 25 Dec 2010, 9:21 Post subject:
Hoi Jeff, heb net je artikel gelezen van je nieuwe lens.
Daar kun je je wel mee vermaken lijkt me zo, foto's zien er goed uit. ik wil niet muggenziften maar upgrade schrijf je met een d en niet met een t
Gender: Male Age: 29 Joined: 22 Oct 2008 Posts: 606 Location: Lunteren
Posted: Sat 25 Dec 2010, 15:37 Post subject:
Ik heb 'upgrate' naar 'upgrade' gewijzigd.
Verder bedankt voor de complimenten. En kan niet wachten om al wat platen te laten zien. Maar heb volgende week lekker vrij en zal behoorlijk wat uren op pad zijn en bezig zijn in de natuur. Dus komt het helemaal goed.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum