Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


PiXperience!
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 09 Feb 2011, 9:59    Post subject:
jvh11 wrote:
Ik heb me aangemeld en betaald voor 2 personen. Ik heb alleen geen toegangsbewijzen? Wanneer kan ik die verwachten?

Gr Jeffrey,


Je ontvangt de mail met toegangsbewijzen als je betaling is ontvangen.
Back to top
Reply with quote
 
Jeffrey van Houten


Gender: Male
Age: 28
Joined: 22 Oct 2008
Posts: 606
Location: Lunteren
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 09 Feb 2011, 10:03    Post subject:
Oké, prima.

Gr Jeff
_________________
--> http://www.jeffphotography.nl - http://www.facebook.com/jeffphoto96
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 14 Jul 2003
Posts: 1119

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 09 Feb 2011, 11:01    Post subject:
Zie ook mijn bericht hier: http://www.birdpix.nl/viewtopic.php?p=84738#84738
Er is wel een email verstuurd naar je Jeff, waarschijnlijk is die in de spambox terecht gekomen (hotmail wil dit nog wel eens doen).
Neem daar dus even een kijkje.
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Jeffrey van Houten


Gender: Male
Age: 28
Joined: 22 Oct 2008
Posts: 606
Location: Lunteren
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 09 Feb 2011, 11:15    Post subject:
Ja, ik heb hem gekregen.
Bedankt. Alles is uitgeprint en wel!


Gr Jeffrey,
_________________
--> http://www.jeffphotography.nl - http://www.facebook.com/jeffphoto96
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 10 Feb 2011, 7:45    Post subject:
Misschien overbodig om te melden maar ook alle moderatoren zijn zaterdag in Leiden. Er zal dus overdag zeer weinig gedaan worden op de site. Jan Luit is thuis en die zal af en toe op BP kijken. Maar het kan dus zijn dat het zaterdag langer duurt voordat je foto goedgekeurd wordt.

Groet, Inge
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Ruud Scherpenisse
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 63
Joined: 20 Oct 2009
Posts: 103
Location: Amersfoort
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 10 Feb 2011, 9:00    Post subject:
Ik heb een plek vrij in de auto dus als er iemand mee wil rijden, bij voorkeur uit omgeving Amersfoort kan dat. Stuur dan een PB.

Gr. Ruud
_________________
Nikon D4s body, Tamron 150-600 lens, diverse kleinere Nikon lenzen, Nikon 1,4 converter, Nikon 1,7 converter, Manfrotto statief. OM-1 met diverse lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
Arie Buurman
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 70
Joined: 20 Feb 2010
Posts: 47
Location: Barendrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 17:52    Post subject: PiXperience 2011
Bedankt voor dit mooie evenement.
Volgens mij was alles perfect georganiseerd.
Sommige onderwerpen hadden eigenlijk wat meer tijd verdiend.

Maarja alles was netjes strak georganiseerd.
Mooie vehalen gehoord, beelden gezien en ervaringen van andere
kunnen aanhoren.
Ik ga niet zeggen wat ik het beste en/of het mooiste vond,
daar zou ik andere mee te kort doen!
Een geweldig evenement en zeker voor herhaling vatbaar

Arie Buurman
_________________
Canon spulletjes
Swarovski ATS 80 HD + 25 - 50 x oculair
Back to top
Reply with quote
 
Peter van den Berg


Gender: Male
Age: 71
Joined: 06 Sep 2010
Posts: 121
Location: Zuid-holland
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 18:12    Post subject:
Het was zeker een leuke dag met inderdaad iets te korte tijd voor sommige onderdelen.

Groeten Peter.
_________________
Nikon Z6ii met Z180 /600 Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
Wim Bloemink


Gender: Male
Age: 69
Joined: 18 Apr 2010
Posts: 128
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 18:24    Post subject:
ook ik sluit mij bij de voorgaande spreker aan. Zat goed in elkaar, volgend jaar alleen beter met de tijdschema's omgaan. Ik ga mij wel uitspreken met wat ik het leukste / leerzaamste vond deze dag. En dat was de meet en greet met de moderators en voor één dag moderator ik kijk nu heel anders tegen de moderators aan en heb meer begrip ( nog meer Laughing ) voor hun beslissingen. Een Tip Naar Inge toe plaats een foto van nu als avatar want je bent veel knapper in het echt dan op je avatar foto Embarassed
_________________
Canon 1 D mark II
Canon 30 D.
Canon EF 400mm 5.6 .
Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6
Canon Extender EF 1,4
Lowepro Slingshot 200 AW
Brenner Birdwatching schuiltent

Manfrotto 680B monopod B1

www.vogelsinnederland.weebly.com
Back to top
Reply with quote
 
HansWildschut


Gender: Male
Age: 63
Joined: 10 Jan 2011
Posts: 3
Location: Hoofddorp
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 18:45    Post subject:
Het was een heerlijke dag met interessante en leuke onderwerpen. Ook nog een paar behoorlijke eye-openers gehad. Kortom... super!!!!
_________________
Vriendelijke groet,
Hans
Back to top
Reply with quote
 
Ruud van Veenschoten


Gender: Male
Age: 63
Joined: 01 Nov 2005
Posts: 765
Location: Amersfoort
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 19:21    Post subject:
Vandaag uiteraard ook naar de Pixperience geweest. Ik heb me daar prima vermaakt. Dag is omgevlogen. Aantal presentaties bijgewoond, en toch nog het één en ander opgestoken.
Inderdaad voor sommige onderdelen te weinig tijd, andere onderdelen misschien iets te veel. Maar dat mag de pret niet drukken. Bij Canon stond Steven Ruiter, daar de nodige tips van gekregen is ook wat waard.

Daan en iedereen die meegewerkt heeft om dit te organiseren: mijn complimenten. Volgend jaar weer!!!!!

Groet,
Ruud
_________________
Canon body`s en Canon L glaswerk. Feisol 3371 statief + Jobu BWG-HD schommelkop.
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn



Age: 57
Joined: 08 Nov 2003
Posts: 3780
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 20:00    Post subject:
mag ik zeggen dat het uitstekend georganiseerd was.

misschien dat er wat puntjes nog aangescherpt kunnen worden?
Dat zul je altijd wel houden. Ik heb alvast genoten (en ik wil toch wel eens kritisch zijn).

Heb Inge horen zeggen dat ze de blauwe shirts zal wassen voor volgend jaar. Ik vind dat geen slecht idee.

compliment Daan
en pix-team
_________________
hi lui
mooi licht
Back to top
Reply with quote
 
Wilfred Marissen


Gender: Male

Joined: 12 Aug 2007
Posts: 82
Location: Woerden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 20:13    Post subject:
Ook van mij een dikke pluim. Leuke verhalen gehoord en hier en daar weer wat opgestoken. Enne, mijn sensor is ook nog weer helemaal schoon. Top.

Bedankt

PS. Peter, ik hoop dat jij je Omaans gewaad ook even wast voor volgend jaar Laughing
_________________
Canons met diverse lenzen, statief, eenpoot, flitsers
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 20:15    Post subject:
Ook wij hebben genoten. Het was een drukke dag voor ons. Ik heb vooral genoten van groepjes mensen die elkaar al jaren kennen maar elkaar blijkbaar voor het eerst echt spraken. De ontspannenheid en plezier straalde van jullie af. Het was goed!

Toch willen we zeer graag van jullie weten wat er beter kan. Dan nemen we dat mee in onze evaluatie. Want dat is voor ons wel heel belangrijk. Dus laat het maar weten. Via een PB aan mij of gewoon openbaar in dit topic. We weten dat we nooit iedereen voor 100% tevreden kunnen stellen maar willen toch graag zaken verbeteren als dat kan. Voor ons was dit ook de eerste keer.

Of we het volgend jaar weer doen..... daar gaan wij allemaal eerst even een nachtje over slapen denk ik Wink
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn



Age: 57
Joined: 08 Nov 2003
Posts: 3780
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 21:04    Post subject:
Quote:
Of we het volgend jaar weer doen..... daar gaan wij allemaal eerst even een nachtje over slapen denk ik

en ondertussen hoor ik de wasmachine draaien...
_________________
hi lui
mooi licht
Back to top
Reply with quote
 
Jeffrey van Houten


Gender: Male
Age: 28
Joined: 22 Oct 2008
Posts: 606
Location: Lunteren
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 21:58    Post subject:
Het was een leuke leerzame dag. En moderator voor 1 dag was ook zeker leuk om bij te wezen. Leerzaam en gezellig. Het was ook zeker leuk om is wat mensen gesproken te hebben en gezien te hebben die je normaal alleen ziet spreken.

Ik vond het jammer dat ik zoveel nog gemist heb. voor die 'vouchers' of hoe je dat ook schrijftXD snapte ik niet helemaal. Lag ook aan mij. Daarom was ik 2x te laat. Sad . Ach ja, volgend jaar beter. Maar misschien is daar wat verbetering uit te halen. Ik heb eerlijk gezegd daar nu nog geen suggesties voor.
Verder vond ik de tijds indeling ook niet heel erg prettig. Ging allemaal zo snel. Ik denk ook dat het qua grote net aan pastte al deze mensen.

Zeker een compliment voor de organisatie. Het is ook immers te eerste keer dat dit is georganiseerd. Ik denk dat we er met z'n allen heel positief op terug kunnen kijken!!!


Gr Jeffrey Wink
_________________
--> http://www.jeffphotography.nl - http://www.facebook.com/jeffphoto96
Back to top
Reply with quote
 
Martijn Horsten


Gender: Male
Age: 27
Joined: 11 Apr 2010
Posts: 573
Location: Amsterdam
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 22:08    Post subject:
Was vandaag zeker leuk! Ook altijd leuk een gezicht te hebben van iemand die je anders nooit ziet. Vond het zelf wel een goede indeling, ook al had ik met de vouchers (schrijf jeffrey maar gewoon na Wink ) toch wel wat dingen gemist die ik anders toch graag had gezien. Maar zeker geen verwijt; het was zo een betere oplossing dan iedereen maar te laten gaan zodat het véél te druk zo worden bij de cinema en regentenkamer.

Knappe parkeerautomaten hebben ze trouwens bij het LUMC; de ene kapotte parkeerautomaat rekent hij 12 euro en bij de andere rekent hij 14 euro (1 minuut later...) Wink

Groeten,
Martijn
_________________
Canon EOS 70D
Canon lenzen van 10 tot 400mm
Converters
Back to top
Reply with quote
 
P.Teune


Gender: Male
Age: 68
Joined: 09 Mar 2006
Posts: 983
Location: Ermelo
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 12 Feb 2011, 23:02    Post subject:
Wat een mooi moment...JW Chess die het eerste exemplaar van Birdpix uitgereikt krijgt door zijn broer!!!!...Dat had gerust in aansluiting gemogen op het openingswoord van Daan toen 'iedereen' er nog bij was..

Martijn de Jonge liet een scala aan beelden voorbijkomen van weldoordachte (natuur)fotografie, gekoppeld aan een gezonde dosis hem wel toevertrouwde humor...een mooie hors d'oeuvre van slachtafval en aanverwante artikelen... shit ...wel Chris van Rijswijk gemist ...doe meer met minder mm's...jammer dan

...wat een geweldige keus...Naturalis als entourage voor deze dag die voorbijgevlogen is...wat een geweldig aanbod aan programmaonderdelen en wat jammer inderdaad dat je niet overal bij kon zijn...Gerard Visser die vandaag kon concluderen dat hij duizenden euro's uitgespaard heeft ...(hij heeft aandachtig geluisterd naar het zeer boeiende verhaal van Ruben Smit Wink )
...maar die buiten stereomic van 'wie ook weer', en dat mammoetstatief van tenminste 13 kilo gaan evenzogoed wel gouden tijden tegemoet vermoed ik!...en je weet het he...camera op 50 beeldjes per seconde!!!...lang leve de DOF van onze camera's..

Shit, Karel gemist!!!, vouchers waren al op...maar gelukkig nog de boel bij Arno kunnen verstoren door daar na aanvang van zijn onderdeel nog binnen te glippen...daar zaten echt veel meer mensen dan het aantal beschikbare vouchers wilde doen geloven, en terecht...wat kan die man boeiend vertellen over composities zeg!!!...en wat een talent! die 'ijsvogel Bouke'!!

In de pauze ff kwekken met Gerard en Rob Grusjapo...hebben jullie Josephine al ontmoet/gezien?...niet dus..grrrr

Maar bij de presentie van 2 jonge arabieren uit Oman is het raak...ik zie nog net een vrij plekje en kom pal naast, jawel, Josephine terecht...en dat zonder dat ik het wist!!!!! Laughing

Eindelijk ook eens even echt kennis gemaakt met Ad...en met Leo...leuk!...tijd voor een biertjuh...maar daar was helaas geen tijd voor...

Wel nog voor de ontroerende presentatie van mijn grote voorbeeld in vaagheid en beweging: ..Jan van der Greef...GENIETEN...en wat jammer dat het licht niet uit kon/mocht in de zaal zag!! (dat vond ik ook al bij het zien van de mooie dame in bikini die de Peter's lieten zien)...wat nou bastaardarend! Cool

en dan nog even modereren om de dag een finishing touch te geven die bij Birdpix past...we blijven gelukkig allemaal mensen was de dankbare conclusie en onder applaus voor het moderatieteam kwam er voor mij een einde aan een zeer geslaagde dag...

ik kan nog heel veel meer noemen van leuke en gedenkwaardige momenten...tot en met de kassa van Martijn in de parkeergarage...wat een rotdingen zeg! (jammer dat we elkaar niet even gesproken hebben!!)


kom je thuis...staat er al weer een foto van me in het tijdelijke...nou ja!!! Laughing
_________________
Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Back to top
Reply with quote
 
Gerard Visser


Gender: Male
Age: 74
Joined: 16 Apr 2006
Posts: 1239
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 7:34    Post subject:
Wat kun je nog toevoegen aan zo'n typisch en bloemrijk Peter Teune-relaas? Very Happy

Nou, dat het ook wat mij betreft een zéér geslaagde dag was. Graag de blauwe shirts netjes drogen en opvouwen en volgend jaar weer uit de kast!

Kleine probleempjes hou je altijd.
Het uitreiken van de vouchers was inderdaad wat hectisch, maar de wat nauwe ruimtes in het Pesthuis dragen ook niet echt bij tot een makkelijk "crowd control".

Uit persoonlijke ervaring weet ik hoeveel werk het organiseren en uitvoeren van congressen van dit formaat meebrengt.....grote complimenten dus aan het team, dat ondanks de drukte en de stress die dit ongetwijfeld moet hebben veroorzaakt zeer relaxed overkwam.

Nog even Peter toelichten....ik speelde met de gedachte te gaan filmen met met mijn DSLR.....maar Ruben Smit - wat een boeiende presentatie! - haalde me ruw uit de droom.
Volgens hem heb je voor een beetje leuk filmen met geluid nodig: een "beest van een computer", liefst een Mac, een Tb of 15 geheugen, een externe richtmicrofoon, dure software, een "mammoet" van een statief.....een extra cameraatje en nog wat losse attributen..
Brrrr...dan toch maar eerst proberen verder te leren om een aardig fotootje te maken en die duizenden euro's maar even in mijn zak te houden....

Jammer was dat veel mensen hun naam-badge omgekeerd om hun nek hadden bungelen en onidenticifeerbaar werden....ik had buiten MartijnH, Josephine, Willem de Wolf en Thei Luiten, om maar een paar markanten te noemen, nog wel wat meer bekende BP-namen van een gezicht willen voorzien!

Volgend jaar dan maar!
gr
G

PS: Birdpix 7...prachtig...kopen dat boek!
_________________
Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Back to top
Reply with quote
 
Twan Hak


Gender: Male
Age: 61
Joined: 01 Aug 2010
Posts: 28
Location: Tilburg
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 7:57    Post subject:
Ik sluit me volledig aan bij Peter en Gerard t was een geweldige dag.

de gedrevenheid waarmee oa Karel Mauer, Jan Butter en Chris van Rijwijk hun presentatie hielden doet me beseffen dat ik er nog lang niet ben maar heb er een hoop van opgestoken.

de presentatie van Johan van Gurp , heerlijk in brabants dialect, waar ik gelukkig geen moeite mee heb , heeft me besloten dat mijn volgende lens een macro zal zijn.
prachtig jammer dat de beamer de kwaliteit vd foto's niet goed kon weergeven.

in de trein terug naar huis nog nagenoten van Birdpix 7

groet
Twan
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 10 Jan 2005
Posts: 806
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 9:13    Post subject:
Het was een geslaagde "Experience", die zeker voor herhaling vatbaar is. De locatie is er wel geschikt voor, alhoewel 500 bezoekers soms net iets te veel was.
Ik vond het wel jammer dat je niet een "rondje" kon lopen, je liep nu erg heen en weer te sjokken.

Ik heb een aantal interessante en boeiende onderdelen voorbij zien komen en heb daarvan genoten.
Uiteraard ook eens wat gezichten bij de NP en BP namen gezien, en hier en daar een praatje gemaakt. Wat mij opviel, was dat iedereen die je passeerde, als eerste naar je badge keek, welke naam er op stond. Oppassen dus dat je nergens tegenaan liep.

De eerste boek uitreiking aan Jan Willem was een goede keus van Daan. Het hoeft nu eenmaal geen celebrity te zijn die wij allemaal goed kennen, maar Daan kent hem als geen ander. Chapeau!

De organisatie, en alle medewerkers aan deze geslaagde dag verdienen een grote pluim !!!

Aad Verkuijl
Back to top
Reply with quote
 
EV


Gender: Male
Age: 53
Joined: 21 Sep 2005
Posts: 73
Location: Wateringen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 9:25    Post subject:
Was gister een erg leuke dag. Leuk om een aantal mensen (weer) te ontmoeten en de presentaties waren ook erg interessant.
Soms wel erg kort vond ik waardoor je veel aan het verkassen was.
Prima geregeld allemaal, mijn complimenten aan de organisatie en de sprekers!

Op verzoek van Inge zijn verbeterpunten in mijn ogen:
Het uitdelen van de vouchers. Dit duurde te lang en ik begreep ook niet goed waarom er tot 13:00 uur gewacht moest worden terwijl de hele ruimte al vol stond.
En het uitrijken van de prijzen voor beste foto had beter zo ingepland kunnen worden dat het niet overlapte met andere lezingen want nu waren een aantal prijswinnaars daardoor niet aanwezig.

Tot volgend jaar!

gr. Erik
_________________
http://www.peernatuurfoto.nl/

Nikon D300, 70-200 mm Nikon, 400mm Nikon,
2x converter
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1767
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 9:42    Post subject:
Quote:
hebben jullie Josephine al ontmoet/gezien?...niet dus..grrrr
(dat is er dus echt eentje die je gezien moet hebben he?????!!!!!????
.... en die liep dus al die tijd bescheiden met vale gier in haar naambadgeding rond, hoezo onopvallend?
Aad die nu eindelijk een avatar heeft waar hij herkenbaar op staat, misgelopen dus!
Jongens het was een top dag.
Geen aanmerkingen van mijn kant, bij alles wat leuk is denk je toch: jammer dat er niet genoeg tijd was!
Zeker voor herhaling vatbaar dus, en als suggestie voor volgend jaar: Naambadge tweezijdig, en daar in het groot de gebruikersnaam met avatar en er onder dan pas je burgerlijke stand naam. Volgens mij vindt niemand het een punt om herkend te worden.
Voor iedereen die mij gemist denkt te hebben: die met die lange grijze haren ....
Van Martijn de Jonge moet ik nog even weten waar die schuilhut staat (vertelt hij me toch niet), en naar Oman moet ik ook eens, maar lastig met de caravan, denk ik.
Die Nikon 2,8 lens ziet er toch wel heel glad uit, en met een converter er tussen heb ik dan toch wel een leuk aantal millimetertjes .... maar er zijn belangrijker dingen.
De Gimbal head is dus aan mijn neus voorbijgegaan maar ik had al een bruin vermoeden.

Het was leuk mensen.
Ik denk dat ik weer eens wat meer fotootjes ga maken.

grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
dreupiet
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 67
Joined: 01 Oct 2008
Posts: 83
Location: GOES
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 9:51    Post subject:
OoK wij zijn gisteren bij dit geweldig evenement geweest, alle los voor de organisatie.
De ruimte voor het uitgeven van de vouchers was krap en wat het nu er van was weet ik nog niet er was geen controle of men een voucher had of niet.
Wat voor mij duidelijk tot uiting kwam bij de lezing van Karel daar zal een groot aantal mensen op de trap omdat er geen zit plaatsen meer waren.
Er zijn nu eenmaal altijd mensen die zich nergens wat van aantreken en gewoon doen wat hun uit komt.

Verder was het programma wel erg vol zodat het onmogelijk was overal naar toe te gaan de volgende keer misschien minder sprekers en mensen meer tijd geven en s'middag een keer herhalen.

Maar al met al een gewelidige dag met al lof voor de vrijwilligers
Gr. Piet en Els
_________________
CANON CAMERA'S
CANON LENZEN + EXTERNDERS.
STATIEF GITZO
Back to top
Reply with quote
 
Erik Speksnijder


Gender: Male
Age: 52
Joined: 14 Jun 2008
Posts: 4
Location: Wolphaartsdijk
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 9:55    Post subject:
Het was gisteren een prachtdag. Ik heb enorm veel bewondering voor de organisatie - wat moet dat een klus zijn geweest.
Vooral van de lezing van Arno ten Hoeve heb ik erg genoten. Wat kan die man pakkend en met humor zijn verhaal vertellen! Het was voor mij een echte eye-opener; voortaan geen standaard-composities meer Wink
Ook het 'moderator voor 1 dag', aan het einde van de dag, was enorm verhelderend. Je krijg zicht op het werk, dat zich hier allemaal achter de schermen afspeelt; ik had al wel een vermoeden van het vele werk, dat het moderator-zijn inhoudt, maar desondanks stond ik verbaasd. Ook de wijze waarop de keuzes gemaakt worden om een foto al of niet goed te keuren of in het tijdelijke te stoppen, maakt dat ik me voortaan iets minder 'beledigd' voel als een foto van mij het tijdelijke album in verdwijnt. In ieder geval weet ik nu welke gezichten tot een keuze zijn gekomen. Smile
Bedankt voor deze mooie dag.
Groet,

Erik
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 2 of 3


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum