...en ook Hans, Seraf en Eric met hun podiumplaats!....het water steeg hier en daar tot aan de lippen, maar t was een mooie competitie...nu dus een op speciaal verzoek van Josephine met nog meer creativiteit???...ik zou zeggen Lidi, bedenk er eens wat fraais!
 ...en ook Hans, Seraf en Eric met hun podiumplaats!....het water steeg hier en daar tot aan de lippen, maar t was een mooie competitie...nu dus een op speciaal verzoek van Josephine met nog meer creativiteit???...ik zou zeggen Lidi, bedenk er eens wat fraais!

!
!
| Quote: | 
| Ik dacht oprecht dat ik vanavond ook nog zou hebben voor de laatste 4 foto's én de nominaties..maar niet dus. | 

Iets wat ik wel mis in het 'dagelijkse' verzamelalbum. Misschien een idee om één dag in de maand op BP tot een 'Gastdag' te bombarderen, je kunt wel foto's uploaden maar, je kunt niet zien wie ze gemaakt heeft. Ben dan toch wel heel benieuwd naar het 'Nominatiegedrag' op die dag
 Iets wat ik wel mis in het 'dagelijkse' verzamelalbum. Misschien een idee om één dag in de maand op BP tot een 'Gastdag' te bombarderen, je kunt wel foto's uploaden maar, je kunt niet zien wie ze gemaakt heeft. Ben dan toch wel heel benieuwd naar het 'Nominatiegedrag' op die dag  en naar de kritieken want daar leer je meer van dan van een Nominatie
 en naar de kritieken want daar leer je meer van dan van een Nominatie