Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats


DB-dag

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
ricootten


Gender: Male
Age: 66
Joined: 01 Sep 2003
Posts: 54

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 04 Feb 2006, 18:58    Post subject: DB-dag
Vandaag met mijn echtgenote mijn prijs gaan ophalen. Ik was toch wel een beetje zenuwachtig, want ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling, ik ben meer iemand van de annonimiteit, iemand die zich
prettig voelt op de achtergrond.
Toch ben ik wel blij dat ik gegaan ben, want ik heb een aantal mensen in levende lijve ontmoet: Rein en zijn charmante partner, Daan, Hans, meneer de Bruijn en Marcel.
Na het in ontvangst nemen van mijn prijs ben ik met stille trom vertrokken. Neem mij dat niet kwalijk, ik ben nu eenmaal zo.

Rico
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 04 Feb 2006, 20:03    Post subject:
Hartstikke leuk dat je er was Rico, tof ook om je eens te ontmoeten. Het is niet nodig om je te verontschuldigen.
Het was gewoon een geslaagde dag.
Back to top
Reply with quote
 
bpbruijn


Gender: Male
Age: 65
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 10
Location: Hellevoetsluis
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 04 Feb 2006, 20:14    Post subject:
hier is meneer de Bruijn zeg asjeblieft Bas, Rico.

Denk nou niet dat je de enige bent die liever op de achtergrond is en niet zo houdt van dit soort dingen ik heb er ook echt last van vandaar dat ik ook weer snel vertrokken was er na. Ik zag dat Rein ook wat neurotisch werd van dit soort dingen. Laughing Wij vogelaars , natuurfotografen hebben dat allemaal wel dat is inherent denk ik aan onze hobbie. We houden van de stilte en alleen zijn in de natuur 1 van de redenen denk ik waarom we deze hobbie hebben gekozen.
Desalnietemin wil ik Daan bedanken voor de tomeloze inzet en souplesse waarme hij dit allemaal weer mee doet. Ondanks dat het niet mijn favoriete bezigheid is was het toch leuk om mee te maken en hoop ik volgend jaar weer op de prijsuitreiking te mogen komen.
allemaal de groeten,

Bas
_________________
Camera Nikon Coolpix 990
Telescoop Leica APO televid 77
Statief Manfrotto144B/128RC

mijn website: http://community.webshots.com/user/bpbruijn
Back to top
Reply with quote
 
rein hofman




Joined: 23 Nov 2004
Posts: 725

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 04 Feb 2006, 22:35    Post subject:
Het was weer gezellig, leuk om weer even bij te praten met oude bekenden en nieuwe gezichten te ontmoeten. Daan, bedankt voor de presentatie en de uitstekende manier waarop je dit weer verzorgd hebt.
En niet te vergeten, ook dank aan Foto Rooijmans voor het beschikbaar stellen van een uitstekende kijker! Ik ben er blij mee..
groet, rein
Back to top
Reply with quote
 
Jos Welbedacht


Gender: Male
Age: 33
Joined: 20 Sep 2004
Posts: 395
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 04 Feb 2006, 22:40    Post subject:
Het was erg leuk, ik kon alleen maar kijken maar ook dit was de reis waard(en natuurlijk nog een dagje OVP). Het was leuk om een paar bekenden tegen te komen. De dag kon ook nog leuk worden afgesloten als je naar het noorden moest, want de Ruigpootbuizerd van de Praamweg liet zich (weer, maar voor mij de eerste keer) fraai zien.
_________________
Jos Welbedacht
Groningen
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van der Tol
Admin
Admin



Age: 61
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 4620
Location: Zoetermeer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 04 Feb 2006, 23:44    Post subject:
Ik heb eerlijk gezegd weinig van de DB-dag gezien, maar wel bijgepraat met aardig wat birdpixers. Ik heb mij verbaasd over de vele vogelaars die binnenshuis met een verrekijker op hun borst liepen. Later hoorde ik dat DB-ers daarmee de geprojecteerde veertjes beter kunnen zien.

Leuk om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten en Rico en Bas de hand te kunnen schudden. Zo zie je maar hoe zo'n internet community mensen bij elkaar kan brengen.

De verrekijker is zeer welkom en enthousiast inbeslaggenomen door mijn geliefde, die regelmatig mee op pad gaat. Het jaaroverzicht moet ik nog eens op mijn gemak bekijken (mocht ik houden).

Met dank aan de sponsors en Daan de organisator van de wedstrijd, want deze keer hebben de moderators daar helemaal niets mee te maken gehad.

Marcel
_________________
Leica APO Televid zoom 25-50 met Olympus OM D-E M10 mark iii 14-42 mm pancake lens en 45 mm lens.
Olymous OM D-E M1 mark iii Zuiko 300mm F4 met 1.4 converter.
Back to top
Reply with quote
 
Erwin van Laar



Age: 66
Joined: 15 Feb 2005
Posts: 118
Location: Driebergen-Rijsenburg (Utr)
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 05 Feb 2006, 2:09    Post subject:
Hallo allemaal, net terug van een verjaardag lees ik de bovenstaande berichten. Allereerst Daan Surprised een dankwoord voor de organisatie, de sponsors voor de prijzen Razz (heel handig mobiel schuiltentje) en natuurlijk was het leuk om elkaar te ontmoeten, even bij te praten, te horen hoe dat digiscopen nu exact gaat enzovoort. Velen mocht ik de hand schudden en feliciteren met hun prijzen. Nieuwe bestemmingen ontdekt op de infomarkt en kennis gemaakt met Arjen Drost zonder muts #X-mas en dikke kleding. Kortom een zeer geslaagd middagdeel waarvoor mijn dank. Groet, Erwin.
Back to top
Reply with quote
 
hans gebuis


Gender: Male
Age: 77
Joined: 20 Oct 2004
Posts: 257
Location: Dordrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 05 Feb 2006, 16:33    Post subject:
vond het ook een geslaagde dag gisteren. leuk om weer eens nieuwe gezichten bij de namen te zien en weer eens bij te kletsen met oude bekenden. zo'n dag duurt altijd knap lang en zeker als het licht buiten best mooi is, begin ook ik snel onrustig te worden. dus rico en bas:je hoeft je niet te verontschuldigen, het zij je vergeven en buiten ( lekker stil ) is altijd nog het leukst.
langs deze weg wil ik ook daan, alle sponsors en mensen die prijzen beschikbaar hadden gesteld van harte bedanken ( mooi hoesje, rob!).
_________________
Nikon D500 ( 2 X ), Nikon D810, Nikon 500 mm PF, diverse Nikon lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost


Gender: Male
Age: 47
Joined: 06 Dec 2004
Posts: 2329
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 06 Feb 2006, 22:52    Post subject:
Hoi allen

Ja, heb me ook prima vermaakt die dag. In tegenstelling tot vorige jaren meer tijd doorgebracht bij de BP stand, dan in de lezingen zaal. Maar was inderdaad erg leuk om eens wat gezichten achter de foto's te zien.

@Erwin: Sorry dat ik mijn muts niet op had Wink
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum