Gender: Male Age: 43 Joined: 10 Mar 2009 Posts: 179 Location: Sliedrecht
Posted: Tue 26 May 2009, 12:30 Post subject:
Wegens uitvallen van de les,
m'n comments geschreven en drie nomi's uitgedeeld..
was wel moeilijk, maar vond bepaalde foto's er echt uitspringen
Gr Koos _________________ Canon 7D
100-400mm 4,5-5,6L
Extenders 1,4x en 2,0x
en nog een hoop ander glaswerk
Posted: Tue 26 May 2009, 13:37 Post subject: maandopdracht
@ Leo
Goed te horen dat je mijn bijdrage mist... Ik was er ook stellig van overtuigd mee te doen en te winnen, maar ja, als je er nog niet zoveel van weet, zoals bij mij het geval is, dan kun je je zelfs op een huismus toch nog lelijk verkijken...
Posted: Tue 26 May 2009, 18:02 Post subject:
Och Willem! Ik miste je ook al. Toch je ornitologische kennis iets opschroeven misschien?
Ik heb alle foto's van commentaar voorzien en ga nog eens goed nadenken over de 3 nominaties. Wat een mooie, leuke en orginele inzendingen weer! Goed gedaan allemaal! _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Gender: Male Age: 68 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Wed 27 May 2009, 13:50 Post subject:
Musje gepiept....en dat was wel even werk met 33 inzendingen!!...heb me bezondigd aan 2 extra nominaties omdat er 5 foto's waren die ik wilde nomineren..moet kunnen met zoveel inzendingen
groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Ben blij met al deze aandacht voor de huismus, en heb , in tegenstelling tot vorige maand, drie foto's genomineerd.
Er waren deze keer ook weer hele mooie foto's bij
groet Rudi _________________ canon 400d + glaswerk
Posted: Thu 28 May 2009, 6:59 Post subject:
Ik heb deze keer maar één nominatie gegeven. Er was er eentje die voor mij de beste was en nog een aantal die erg goed waren maar waar ik niet uit kon kiezen. _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Ook ik ben eruit.
Vroeger gaf ik er altijd 3, maar ik heb nu ook 5 nominaties gegeven (om Inge te compenseren ).
Vond dat er veel goede inzendingen waren, vandaar.
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Toch wel een leuke opdracht. Wat ik leuk vind om te zien is dat veel inzenders nagedacht hebben hoe ze op een andere manier een gewone vogel vast kunnen leggen.
Zelf ben ik er niet aan toegekomen, maar ik heb net wel een paar nomi's uitgedeeld.
Gender: Male Age: 59 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Thu 28 May 2009, 22:04 Post subject:
Herinnering: Tot en met 30 mei kunnen de foto's van de maandopdracht worden becommentarieerd en genomineerd. Maak gebruik van deze mogelijkheid! _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Gender: Male Age: 59 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Sat 30 May 2009, 15:12 Post subject:
Laatste herinnering: Nog even aandacht voor de maandopdracht! Vandaag (30 mei) is de laatste dag dat de foto's van de maandopdracht van mei kunnen worden becommentarieerd en nominaties kunnen worden uitgedeeld. Vooral dit laatste is van belang om een duidelijke winnaar te kunnen aanwijzen.
Rob gefeliciteerd met het winnen van deze maandopdracht en aan jouw dus de eer een nieuwe opdracht te bedenken.
Ruben en Arno gefeliciteerd met jullie ereplaatsen.
Alle andere bedankt voor het meedoen met jullie foto's, commentaren en nominaties.
Zeer binnenkort worden de gegeven nominaties voor iedereen zichtbaar. _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Nou - laat mij dan de eerste zijn om Rob te feilciteren met het goud - het is terecht!
De anderen ook van harte gefeliciteerd.
Ben benieuwd naar de nieuwe opdracht.....
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Age: 77 Joined: 11 Aug 2005 Posts: 47 Location: Amsterdam
Posted: Sun 31 May 2009, 9:54 Post subject:
Rob, van harte gefeliciteerd met de lauwerkrans; hij is meer dan verdiend.
Maar ook de foto's van Ruben en Arno zijn juweeltjes, en terechte halve winnaars.
Het was een leuke, ogenschijnlijk eenvoudige opdracht.
Ben net als Gerard Visser benieuwd wat Rob weet te verzinnen.
Gr., frans _________________ Sinds April '07: Canon EOS400D+Canon 18-55 mm; Sigma 50-500mm f/4-6.3.
Sinds Jan.'08: Canon EF70-300mm f/4-5.6 IS USM; Manfrotto 680B monopod.
Sinds 8 April '09: Canon EF400mm f/5.6 L USm lens.
Gender: Male Age: 73 Joined: 06 Jan 2007 Posts: 218 Location: Nederland
Posted: Sun 31 May 2009, 10:21 Post subject:
Iedereen bedankt voor de reacties en nominaties. 't was een close finish met de mooie plaat van Ruben. Proficiat met je tweede plaats en Arno natuurlijk met zijn derde plek. Ik had eerst een andere foto willen insturen http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=173942 maar heb uiteindelijk voor een mus met wat actie gekozen. Blijkt dus een goede keus te zijn geweest.
Ik heb inmiddels een nieuwe opdracht voor jullie bedacht. Hij staat al aangekondigd: Fotografeer een Visdief.
Succes en nogmaal bedankt. Groeten, Rob _________________ Canon
Last edited by Rob Belterman on Sun 31 May 2009, 12:28; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 68 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Sun 31 May 2009, 11:22 Post subject:
hartstikke goed Rob!...en leuk dat de foto heeft gewonnen die ik zelf ook als favoriet had staan...nou ja, wat heet, want ook de foto's van Ruben en Arno had ik stevig genomineerd, dus ik vind de uitslag helemaal goed! ...en een visdiefje is een mooie sierlijke vogel die ws een hele mooie serie foto's op gaat leveren! (heb net gisteren een leuke serie kunnen maken, maar ja...da's net even te vroeg dus!)
iedereen ook hartelijk dank voor de commentaren op mijn eigen(wijze) mus!
groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Sun 31 May 2009, 20:10 Post subject:
Rob, Ruben en Arno, gefeliciteerd. Ik kan moeilijk zeggen dat ik deze plaatsen niet verdiend vind, want het zijn toevallig net de foto's, die ik genomineerd heb.
Groeten, Leo
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum