Erwin van Laar wrote: |
Voor de liefhebbers en degenen die het boek van Richard Brooks niet willen/kunnen kopen: Ik heb een NL vertaling liggen van het boek waarin de beste vogelplekken tot op 10 meter nauwkeurig worden omschreven. Dit is een absolute MUST als je naar Lesbos gaat. De vertaling bestaat uit ongeveer 40 bladzijden, het bevat verder de nodige detail kaartjes, soortenlijsten van vlinders, reptielen/amfibieen en vogels. Verder een stukje geschiedenis van het eiland, weertabel en een omschrijving van wat er globaal per maand doortrekt. Dit is natuurlijk sterk weersafhankelijk. Sommige soorten slaan het eiland bij koude gewoon over of komen bijna een maand later.
Ik moet dit verslag laten kopieeren dus degenen die deze vertaling willen kopen moeten mij even een PB-tje sturen. De kosten zullen rond de Euro 7,50 liggen. Ik kan ze eventueel meenemen naar de bijeenkomst van Karel in Almere. Ik neem het elk jaar mee naar Lesbos en het is absoluut top. Groet, Erwin. |
Rudi Debruyne wrote: |
Als het kan ben ik er ook, doe mij maar ook een pakketje Erwin. Voor degenen die op zoek zijn voor boeking: ik boekte voor 14 tot 21/5 Lesbos hotel Malemi : 2 kamers Prijs all incl per persoon 612.50 €
Ben wel geen Hollander, maar denk niet dat iemand goedkoper vind ! Groet, Rudi |
Erwin van Laar wrote: |
Hoi Karel, inderdaad zou ik graag komen op deze bijeenkomst. Ik ben druk bezig met boeken en het voorbereiden van de reis. Indien gewenst kan ik ook de nodige info meenemen naar de bijeenkomst.
Hans, ik wil de schrijver van het boek ook zijn copyrights niet onthouden hoor. Het zijn puur copieeer kosten en het boek is echt een aanrader met goede foto's ook. Groet, Erwin. |