Ik ben blij dat dat beest niet bij mij in de tuin zit,want ik zag het op TV....ik vindt het erg sneu voor die man ...... pffff je zal elke dag maar 20 tot 30 gluurders in je tuin hebben(wel achter gaas).... vraag me af of mensen het leuk vinden als er al een paar weken mensen in je tuin staan te gluren ???? .....lijkt me verschrikkelijk en je hebt natuurlijk altijd weer mensen die het moeten verpesten voor de ''goedes''......
Je hebt vogel liefhebbers die Uilen en Buizerd nesten leeghalen,omdat de Weidevogel dan meer kans hebt,nog zo iets het ''zouweboezem gebied'' je hebt daar Zwarte Sterns,die kun je vanaf het pad fotograveren,dan kom je een dag later en is er iemand van het pad af in het riet gelopen,om aan de waterkant te staan,dat vindt ik erg Triest,er staan bordjes waarop staat'' op de paden blijven,overal zie je WC papier in en tussen de bosjes liggen,dit is dus een beschermd gebied,waar je niet mag komen........ ja maar ik moest pissen of poepen........ ik neem aan dat meer mensen in anderen gebieden dit ook zien........ zijn dit nu de Vogel of natuur liefhebbers ???? nee dit zijn stumpers die zeggen dat ze liefhebber zijn,maar het intresseerd ze niks als ze vuil achterlaten,of als ze maar een goede foto hebben,jammer dat er zulke mensen zijn !!