Sigma Benelux wrote: |
Door plaatsing van een APO EX DG teleconverter (optioneel) kunt u dit objectief gebruiken als een 1:6,3 / 700 mm ultra-teleobjectief (in combinatie met de 1.4X EX teleconverter) of als een 1:9 / 1000 mm ultra-teleobjectief (in combinatie met de 2X teleconverter), beide combinaties met handmatige scherpstelling. |
Bart40 wrote: | ||
Ik geloof dat de Sony 300mm f2.8 7000 euro kost...absurd in mijn ogen. En dan wil ik niet eens weten als ze met een 500mm komen (als dat al gebeurd) wat die gaat kosten. Die Sigma 500 f4.5 lijkt me dan een goed alternatief. Alleen is ie (nog) niet te koop voor Minolta. |
Quote: |
ik ben er nog niet uit wat ik doe, heb wel de sigma lens nieuw op internet gevonden voor 2700,00 euro maar ik durf hem niet zo te gaan bestellen , heeft iemand hier ervaring mee? |
Ron van Elst wrote: |
Hoi Gradjuh,
Bij de advertentie staat genoemd dat evt. douane/importkosten teruggeven worden aan de koper. Maar dan ALLEEN als de koper zich bevind in ENGELAND(UK). Wees dus gewaarschuwd. Zo kan goedkoop toch opeens een duurkoop worden. Want 20% invoerbelasting x € 2700 = € 540 extra en maakt tesamen € 3240. Voor al die moeite en evt. risico zou ik deze lens dan maar gewoon in Europa bestellen...... Maar ja, het is jouw geld. Groet, Ron |