Jaap Schelvis wrote: |
Knijn heeft een tweedehandsje, maar die is nog aardig aan de prijs. Is natuurlijk ook een objectief wat zijn waarde lang houdt.
groet, Jaap |
Leo wrote: |
voor € 700 meer dan bij broer konijn heb je een nieuwe lens .
this maar dat je het weet . ![]() groetjes @leo |
culoken wrote: |
Hallo.
Voor 2500 tot 2900€ zijn dit de oudere types zonder IS alleen USM Ben er ook al enkele tegengekomen en inderdaad sommige zien er erbarmelijk uit.Maar toch denk ik dat voor een puntgave lens je dieper in de buidel zal moeten gaan . Oftewel nieuw zoals je al aangehaald hebt. Succes ermee. ![]() |
R.Lutke Schipholt wrote: |
Fijn dat het je gelukt is. Ben benieuwd of het mij lukt. Wat was je budget. Ik probeer onder de 3200 te blijven. Ben benieuwd hoe hij bevalt. Groet Rob LS |
R.Lutke Schipholt wrote: |
Zou graag willen, maar boven het budget. Denk dat mn 70-200 verkocht is. De 300mm met een 1.7 of 2 x extender lijkt me een goede keus. Maksimaal aantal mm met een zo hoog mogelijke kwaliteit, gewicht en autofocus gerelateerd aan prijs .Hele mond vol , maar hoop dat het vraagstuk duidelijk is. groet Rovb LS |
h.j.de groot wrote: |
14 dagen geleden de canon 300 2.8 tweedehands gekocht voor 2700,-
Gebruik hem met de extender canon 2x ll en maakt verbluffend scherpe opnames,( zie mijn vandaag geplaatste ringmus) Ik ben er erg content mee. Henny. |
h.j.de groot wrote: |
Hoi Antony, nabewerking is vrijwel nihil en slechts een maal verscherpt.
De 300 met de 2x is zeker net zo scherp als mijn 500 met de 1.4 maar wel veel makkelijker te hanteren.. Groet henny. |
Inge van der Wulp wrote: |
Nee. Ik heb zelfs met de 2x een prachtige scherpe foto op F5.6 genomen.
http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=164254 Hij is natuurlijk, net als alle lensen, wel wat scherper als je hem iets meer knijpt. Gebruik je een statief of op z'n minst een 1 poot? Dat kan ook veel schelen. |