.
 . 

Maar voor mij is die sigma (en ook de 600) te zwaar om mee te nemen op reizen naar fijne vogelrijke oorden. (Omdat ik wel een sterke rug heb, kunnen er dan wel nog andere lenzen mee voor andere leuke dingen.)
 Maar voor mij is die sigma (en ook de 600) te zwaar om mee te nemen op reizen naar fijne vogelrijke oorden. (Omdat ik wel een sterke rug heb, kunnen er dan wel nog andere lenzen mee voor andere leuke dingen.)
 . Lenzen = vrouwen. Maar toch, ik denk wel dat het zo is.
 . Lenzen = vrouwen. Maar toch, ik denk wel dat het zo is.

| jvh11 wrote: | 
| Ik denk dat Han inderdaad hierin groot gelijkt heb. Haha  . Lenzen = vrouwen. Maar toch, ik denk wel dat het zo is. Gr Jeff,  | 
 .
 . 

Ik vergelijk lenzen liever met auto's. Een die en sportief, een vrouwensmagneet is (hmm, dus toch), zuinig, luxe en comfortabel, compact voor in de binnenstad maar toch ruimte voor je gear etc etc. Ik hou al op te te zeveren.
 Ik vergelijk lenzen liever met auto's. Een die en sportief, een vrouwensmagneet is (hmm, dus toch), zuinig, luxe en comfortabel, compact voor in de binnenstad maar toch ruimte voor je gear etc etc. Ik hou al op te te zeveren.
 )
)| anton1951 wrote: | 
| ....Ik heb bij het starten van dit topic aangegeven dat ik nu gebruik maak van een 300mm/f4 veelal in combinatie met een 1.7 t.c., waarbij ik heb opgemerkt dat ik de foto's die ik hiermee maak wat soft vind. Ik vraag me nu af of dat in dezelfde mate geldt voor de 500mm/f4 VR/ED als ik daar een t.c. 1.7 gebruik..... |