MartijnH wrote: |
ik weet niet of er wel tassen zijn waar je 2 statieven mee kunt meenemen...
Groeten, Martijn |
M. van der Heide wrote: |
Hallo,Ik heb een eos 1 d mark II met een 400 mm met extender en dis past in mijn Lowepro 200 AW daar zit dan ook nog in twee kleine lenzen en mijn reserve camera zonder lens
Interessant topic voor mij, aangezien ik ook op zoek ben naar een geschikte rugzak. Kort geleden heb ik een Sigma 150-500 aangeschaft. Ik zoek een rugzak/"slingbag" waar ik deze lens met gemonteerd de D3000 in kan opbergen. Daarnaast moeten er nog 2 zoomlensjes in, de 18-55mm VR en 55-200mm VR. Een plek voor een statief is ook wel handig, hoewel ik nu nog geen statief heb maar in de toekomst mogelijk wel. Kortom, weet iemand een geschikte tas voor de Sigma 150-500mm met gemonteerd D3000? De tas moet niet te duur zijn, hooguit €100. Bij Konijnenberg is er de Tenba Shootout Medium te koop voor €79.95, ik weet echter niet of het zaakje hier in past en of het goede tassen zijn. Ik heb trouwens over het algemeen geen problemen met 2de hands, dus als iemand nog wat geschikts heeft liggen. ![]() Groeten, Marcel. |
janneke wrote: |
overigens 'spotten' doen we niet aan. Hooguit vogels kijken, maar wij Nederlanders prefereren de term vogelen. Janneke |
janneke wrote: |
waarom 2 statieven? Werkt snelkoppeling niet prettiger?? En als het je alleen om bewijsplaatjes gaat kan dat toch uit de hand... |