Ik heb nagelaten om de juryleden te vermelden op het forum, sorry.
De jury is druk bezig. Tijdens PiXperience 2013 is een expositie te zien van alle genomineerde foto's in groot formaat. Eyes on Media, onze printpartner, heeft deze foto's geprint en beschikbaar gesteld.
Posted: Sun 03 Mar 2013, 8:36 Post subject:
Ik zal straks de commentaren en de nominaties zichtbaar maken in het album. Maar hier alvast de uitslag van de vakjury zoals die gisteren is gepresenteerd.
5e prijs: DIGIFOTO Pro jaarabonnement t.w.v. € 29,75 beschikbaar gesteld door Digifoto Pro:
Groenlingen Servan Ott
4e prijs: Abonnement op Natuurfotopassie t.w.v. € 45,-- beschikbaar gesteld door Natuurfotopassie:
Velduil Jan Uilhoorn
Hoofdprijs: Fotoreis naar Farne Islands of Lesbos t.w.v. € 1495,-- Beschikbaar gesteld door Birding Breaks:
Waterhoentjes Rob Kuiper
Zoals jullie (straks) kunnen zien is de keuze van de vakjury anders dan die van de gebruikers, maar dat is vrijwel altijd het geval bij 'publieksprijzen' < > vakjurering. _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
De prijswinnaars wil ik van harte feliciteren! Persoonlijk vond ik deze wedstrijd zeer leerzaam. Vooral ook om nu de commentaren te lezen die onder de foto's staan, en die te vergelijken met die ik zelf geschreven heb. Geeft toch een mooi inzicht in je eigen manier van kijken en voorkeur/smaak ten opzichte van anderen.
Leuk!
mvg Ivon _________________ Niko D500 en Z6 obj. v.a. 10 mm t/m 500, converters, flitser, statief e.d.
http://www.ivonvanvierzen.nl
Een ieder bedankt voor de commentaren en de nominaties.
De winnaars van harte gefeliciteerd.
Het zou leuk zijn om de overwegingen van de vakjury hier, of onder de betreffende foto's, te kunnen lezen. Iedereen was vast niet in de gelegenheid om naar A' dam te komen.
Alle winnaars gefeliciteerd en iedereen die gereageerd heeft en genomineerd op mijn foto bedankt. _________________ Canon 7D - Canon EF 300 4.0 L IS USM - Canon EF 100 2.8 USM - Canon 1.4x II
Gender: Male Age: 67 Joined: 28 Apr 2008 Posts: 18 Location: Groene Hart ( Ter Aar)
Posted: Sun 03 Mar 2013, 18:10 Post subject:
Wil hierbij alle prijswinnaars feliciteren en mensen bedanken die mijn foto van commentaar hebben voorzien.
De manier hoe dit jaar de foto´s van commentaar zijn voorzien waarbij je alleen je eigen verhaaltje kan zien is super en eerlijk, want je wordt niet beïnvloed door de commentaren van anderen.
Gender: Male Age: 68 Joined: 18 Dec 2009 Posts: 10 Location: Dedemsvaart
Posted: Mon 04 Mar 2013, 10:08 Post subject:
Alle winnaars van harte gefeliciteerd met jullie behaalde prijzen. Zeer verdiend.
Uiteraard wil ik iedereen bedanken die de moeite heeft genomen mijn foto's van commentaar en van nominaties te voorzien. Heel hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Cees _________________ Canon EOS 1D Mark lll
Canon EF 600 mm 4.0 L USM IS
Canon EF 300 mm 4.0 L USM IS
Canon EF 70-200 mm 2.8 L USM IS
Gender: Male Age: 60 Joined: 10 May 2007 Posts: 1386 Location: Hoorn
Posted: Mon 04 Mar 2013, 23:23 Post subject:
Blij verrast was ik zaterdag tijdens de gezellige Pix-dag met het winnen van de fantastische hoofdprijs beschikbaar gesteld door Birding Breaks.
Lesbos ik kom eraan!
Geweldig trouwens om mijn foto op de mega schermen in de grote zaal te zien.
Hierbij wil ik eenieder hartelijk bedanken voor het stemmen en schrijven van een reactie op mijn Waterhoentjes!
Alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd! _________________ Nikon D850 /
Nikon 500mm F4 AF-S VR /
Nikon TC 1.4X III
Het zou leuk zijn om de overwegingen van de vakjury hier, of onder de betreffende foto's, te kunnen lezen. Iedereen was vast niet in de gelegenheid om naar A' dam te komen.
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Wed 06 Mar 2013, 19:36 Post subject:
Terechte winnaar Rob,van harte. Jouw foto heeft ook mijn voorkeursstem gekregen: licht,kleuren,scherpte en actie zijn voortreffelijk en maken een prima foto. Dat veertje zorgt er echter voor dat die prima foto een prachtfoto is geworden. _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
Gender: Male Age: 61 Joined: 30 Oct 2007 Posts: 45 Location: bodegraven
Posted: Wed 06 Mar 2013, 20:30 Post subject:
Rob van harte gefeliciteerd met je 1e prijs, de andere prijswinnaars natuurlijk ook van harte.
Vind het wel jammer dat niet iedereen, die heeft meegedaan met de wedstrijd, foto's heeft genomineerd van andere deelnemers. Vind ik wel het minste wat je kan doen.
Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Thu 07 Mar 2013, 12:21 Post subject:
Proficiat aan Rob en de andere winnaars!
Blijkbaar worden de nu anoniem aangeboden foto's meestal... enigszins anders beoordeeld, dan toen ze voor de eerste maal op Birdpix verschenen... hoe zou dit komen?
Groetjes
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Gender: Male Age: 65 Joined: 19 Aug 2004 Posts: 12 Location: vriezenveen
Posted: Sat 09 Mar 2013, 12:29 Post subject:
Hallo Rob van harte proficiat met je eerste prijs naar Lesbos het is je van harte gegund ik ben er zelf ook al 2 keer geweest een geweldige ervaring is het ,ook de andere winnaars van harte gefeliciteerd .
gr Alfred Berkhof _________________ canon EOS 40D
canon EF 300 F4 IS USM
canon 1.4 extender
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum