Vincent Vuik wrote: |
Waarom zou het forum zo weinig actief zijn geworden, denken jullie? Ik zou het ook waardevol vinden om te praten over foto's, reizen, apparatuur, techniek, nabewerking, enzovoorts. Maar als het op het huidige BP niet meer loopt, waarom op een nieuw BP dan wel? Is het alleen omdat het weinig prominent in beeld is op het huidige BP, zoals Adri suggereert? Vooralsnog zijn er geen plannen om aan het nieuwe BP ook een forum toe te voegen, alleen nieuwsberichten over bijvoorbeeld een maandopdracht, waar je dan weer onder kan reageren.
De wens om onderling berichten te kunnen sturen heb ik gedeeld met ze. Je moet toch in ieder geval de moderators een berichtje kunnen sturen als je een vraag of commentaar hebt. En als dat kan, dan is de moeite maar klein om als gebruikers onderling ook berichten te kunnen sturen. Kan misschien nog niet bij de start, maar staat wel op een wensenlijst. Groet, Vincent |
Waarom zou het forum zo weinig actief zijn geworden, denken jullie? Ik zou het ook waardevol vinden om te praten over foto's, reizen, apparatuur, techniek, nabewerking, enzovoorts. Maar als het op het huidige BP niet meer loopt, waarom op een nieuw BP dan wel? Is het alleen omdat het weinig prominent in beeld is op het huidige BP, zoals Adri suggereert? Vooralsnog zijn er geen plannen om aan het nieuwe BP ook een forum toe te voegen, alleen nieuwsberichten over bijvoorbeeld een maandopdracht, waar je dan weer onder kan reageren.
De wens om onderling berichten te kunnen sturen heb ik gedeeld met ze. Je moet toch in ieder geval de moderators een berichtje kunnen sturen als je een vraag of commentaar hebt. En als dat kan, dan is de moeite maar klein om als gebruikers onderling ook berichten te kunnen sturen. Kan misschien nog niet bij de start, maar staat wel op een wensenlijst. Groet, Vincent |
LeerdammerKees wrote: |
Oja, het forum....![]() Groet Kees |
Omdat het nu nog maar de testfase is/was, is die link nog niet aanwezig op vogelskijken.nl. Maar die komt er straks wel.
Groet, Vincent |
Duster wrote: |
Op 'vogelskijken' kan een foto met een klik van de rechtermuisknop worden gekopieerd. Hier op BP is dat niet mogelijk.
Het is toch niet de bedoeling dat dit daar mogelijk is? |
Er zijn inmiddels al behoorlijk wat updates doorgevoerd en bugs gefikst. De bugs geloven jullie wel, maar een lijstje met wat nieuwe functionaliteit:
* Verbeteringen in weergavekwaliteit van foto's * Verbeteringen in snelheid van het geheel (in deze twee dingen zijn misschien nog verdere optimalisaties mogelijk) * In dashboard diverse overzichten toegevoegd: laatste reacties op je foto's, op je commentaren, en op de gehele site. Later komen daar ook nog notificaties voor. * Foto's mogen nu maximaal 1080 pixels hoog zijn (was 1600) om nog in beeld te passen op een Full HD beeldscherm. Foto's mogen 800 kB groot zijn (was 500). * Foto's worden gesorteerd op moment van goedkeuring in plaats van moment van uploaden. Wordt vervolgd! |
josephine wrote: |
Sinds heel kort kun je geen foto's meer downloaden hier. Bij rechtsklikken op de foto krijg je een popup met de melding dat het copyright bij de fotograaf ligt.
Vind ik persoonlijk een beetje overdreven maar goed. Ik heb nog geen week geleden nog een foto van een medefotograaf gedownload om te checken of mijn bewerkingstip inderdaad werkte, lijkt me geen enkel probleem omdat ik die foto daarna gewoon weer de prullenbak in mieter. Er bestaat hier trouwens ook nog een werkalbum, juist bedoeld voor dat soort bemoeienis. Niemand gebruikt het ooit. grtz, josephine |