LaurentS wrote: |
De 1-serie heeft een batterij met een hogere spanning dat ervoor zorgt dat de AF sneller aangedreven wordt bij de witte supertele's. De 1DmIV is dus sneller dan de 5d3, de 5d3 kan mss wel preciezer zijn. |
Quote: |
Over 3 jaar zijn er weer nieuwe modellen en dan deugen de oude weer niet |
Digihop wrote: |
De fabrikant zou ik niet zondet meer geloven. Die maken het mooiet dan het is en dat is begrijpelijk. |
Edward van Altena wrote: | ||
Dan geloof je het niet... Heb alle Camera's die hier genoemd worden gehad en getest en mijn conclusie is dat het AF systeem in de 5D3 en 1Dx beter is als de mark IV. Je kan er mee doen wat je wilt het is echter mijn eigen conclusie die ik zelf het ondervonden. Daarbij is het 61 AF systeem een nieuw ontwikkeld systeem en is het AF systeem van de Mark IV een voortzetting/tweak van het AF systeem in de 1D en 1Ds mark III. Ik zeg er verder niets meer over ik zou zeggen test het zelf voordat een ieder een beslissing gaat nemen. Mvg, Edward |
Edward van Altena wrote: | ||
Dan geloof je het niet... Heb alle Camera's die hier genoemd worden gehad en getest en mijn conclusie is dat het AF systeem in de 5D3 en 1Dx beter is als de mark IV. Je kan er mee doen wat je wilt het is echter mijn eigen conclusie die ik zelf het ondervonden. Daarbij is het 61 AF systeem een nieuw ontwikkeld systeem en is het AF systeem van de Mark IV een voortzetting/tweak van het AF systeem in de 1D en 1Ds mark III. Ik zeg er verder niets meer over ik zou zeggen test het zelf voordat een ieder een beslissing gaat nemen. Mvg, Edward |
Edward van Altena wrote: |
Je kan vinden wat je wilt op het internet.
Probeer aub zelf voordat je ook wat gaat kopen... Vergeet dit niet (en nee geen verkoop praatje) De dedicated AF processor is 4 x sneller als die van de Mark IV ... Edward |
Nogmaals iemand die een 5DmkIII koopt zal nooit zeggen dat het tegenvalt. |
Op zich wel lachen dit. Is net als met voetbal, degene met de meeste poen wint.
Hier degene met de duurste spullen maakt de beste foto's. Niks mis mee gewoon een constatering. |
maar bv die constatering duurdere apparatuur= betere foto's bedenk ik zelf niet. |
Nou nee david geloofde Edward aangaande zijn mening over die dure bodies.
Volgens hem zag je dat in Edward zijn foto's |
En hij heeft die dure spullen waarmee hij die foto's brengt waar Peter het over had. |
Maar nogmaals zie heel veel hele goeie foto's met een 7D gemaakt hoe doen die gasten dat toch. |