leo snellink wrote: | ||
Digihop schreef:
Dat is het voordeel van posten onder een schuilnaam: je kunt trots vertellen dat smokkelen is gelukt (of begrijp ik je weer eens verkeerd?) |
Marcel van der Tol wrote: |
Het is volkomen terecht dat moderators op deze website, al dan niet met een kwinkslag, signaleren dat het aanbevelen van illegale transacties niet iets is, waar Birdpix goedkeuring aangeeft. |
Marcel van der Tol wrote: |
Het is volkomen terecht dat moderators op deze website, al dan niet met een kwinkslag, signaleren dat het aanbevelen van illegale transacties niet iets is, waar Birdpix goedkeuring aangeeft.
Ook distancieren wij ons van beweringen die er op neer komen dat door rood of te hard rijden mag als er maar niet gehandhaafd wordt. |
Robert Wagter wrote: | ||||
Niet dat Digihop ondersteuning nodig heeft (die redt zich zelf wel heb ik zo het idee) maar ik wil hier toch even op reageren. In een ander topic heb ik onlangs zelf nogal stevig op Digihop gereageerd maar ik vind Leo hier toch wel wat flauw reageren. Dat is weliswaar Leo's recht maar toch even deze kanttekening. Digihop plaatst een mijn inziens normale reactie over zijn ervaring en van 'trots' zoals Leo stelt, lees ik niets terug in zijn woorden. En wat een schuilnaam betreft; ik kan me, ondanks dat ik het zelf niet doe, me best wel voorstellen gezien wat Internet (Google, NSA, andere organisaties) met de door ons geplaatste informatie uitvreet tegenwoordig. Ik zal niet ontkennen dat Digihop ook bij mij af en toe frustraties oproept maar het is zijn goed recht om te reageren zoals hij doet, uiteraard binnen de door Birdpix gestelde grenzen. En ook het gebruik van een schuilnaam is tamelijk gebruikelijk. De reactie van Leo geeft mij het gevoel dat de confrontatie bewust wordt opgezocht en dat vind ik een moderator toch wat misstaan. PS: Voor wat betreft de bijval van Wijnand van Buuren ("Toinnngggg, die is raak Leo") direct onder de post van Leo: Ik vond hem allesbehalve raak. |