Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur

deze zaak bekend?
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 18 Dec 2013, 17:30    Post subject:
@Reest
ben die hier alleen eerder in 't forum tegengekomen, niet in de databases inderdaad.

De enige vogel, die bekend geworden is van theater en/of tv waarvan ik weet dat ie hier op de site staat is de grote vogel van sesamstraat.

Zoek maar op...
nederlandse naam Pino

database genaamd 'miscelanious' oid
Reply with quote

Rinus van der Reest
Guest

PostPosted: Wed 18 Dec 2013, 20:33    Post subject:
Razz
Gaaf hoor.

Rinus
Back to top
Reply with quote

Lesley van Loo

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 18 Dec 2013, 22:37    Post subject:
Hoi Frank: in principe dus wat ik ook schreef en blijkbaar dus ook voor camera's (nu zocht ik de smiley met het duimpje omhoog maar die kan ik niet vinden Very Happy )

Michiel Janssen

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 18 Dec 2013, 23:31    Post subject:
Kwam toevallig dit nieuwsitem tegen, misschien wel aardig voor de beeldvorming: http://nieuwsuur.nl/onderwerp/588268-steeds-meer-fraude-in-nederland.html

Accijnsfraude en BTW-fraude bedraagt naar schatting bij elkaar minstens 62 miljoen euro per jaar. Dat is peanuts t.o.v. 7,3 miljard euro fraude waarbij de overheid wordt benadeeld. Aan de andere kant kun je zelfs met het luttele bedrag van 62 miljoen euro al hele leuke dingen doen, ook als overheid. Wat ze in ieder geval niet zouden moeten doen is het weggeven aan corrupte politici in de vorm van wachtgeld en tegemoetkoming van de proceskosten. Sad

Robert Wagter

PostPosted: Thu 19 Dec 2013, 12:43    Post subject:
leo snellink wrote:
Digihop schreef:
Quote:
Alles ging goed, geen invoerrechten ed

Dat is het voordeel van posten onder een schuilnaam: je kunt trots vertellen dat smokkelen is gelukt (of begrijp ik je weer eens verkeerd?)

Niet dat Digihop ondersteuning nodig heeft (die redt zich zelf wel heb ik zo het idee) maar ik wil hier toch even op reageren. In een ander topic heb ik onlangs zelf nogal stevig op Digihop gereageerd maar ik vind Leo hier toch wel wat flauw reageren. Dat is weliswaar Leo's recht maar toch even deze kanttekening.

Digihop plaatst een mijn inziens normale reactie over zijn ervaring en van 'trots' zoals Leo stelt, lees ik niets terug in zijn woorden. En wat een schuilnaam betreft; ik kan me, ondanks dat ik het zelf niet doe, me best wel voorstellen gezien wat Internet (Google, NSA, andere organisaties) met de door ons geplaatste informatie uitvreet tegenwoordig.

Ik zal niet ontkennen dat Digihop ook bij mij af en toe frustraties oproept maar het is zijn goed recht om te reageren zoals hij doet, uiteraard binnen de door Birdpix gestelde grenzen. En ook het gebruik van een schuilnaam is tamelijk gebruikelijk.

De reactie van Leo geeft mij het gevoel dat de confrontatie bewust wordt opgezocht en dat vind ik een moderator toch wat misstaan.

PS:
Voor wat betreft de bijval van Wijnand van Buuren ("Toinnngggg, die is raak Leo") direct onder de post van Leo: Ik vond hem allesbehalve raak.
Reply with quote

Marcel van der Tol
Admin
Admin

PostPosted: Thu 19 Dec 2013, 14:26    Post subject:
Het is volkomen terecht dat moderators op deze website, al dan niet met een kwinkslag, signaleren dat het aanbevelen van illegale transacties niet iets is, waar Birdpix goedkeuring aangeeft.

Ook distancieren wij ons van beweringen die er op neer komen dat door rood of te hard rijden mag als er maar niet gehandhaafd wordt.
Reply with quote

Robert Wagter

PostPosted: Thu 19 Dec 2013, 15:25    Post subject:
Marcel van der Tol wrote:
Het is volkomen terecht dat moderators op deze website, al dan niet met een kwinkslag, signaleren dat het aanbevelen van illegale transacties niet iets is, waar Birdpix goedkeuring aangeeft.

Ik vond dat geen kwinkslag maar dat is mijn interpretatie. Uiteraard mag Birdpix dit signaleren maar 'c'est le ton qui fait la musique'.
Reply with quote

Wijnand van Buuren

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 19 Dec 2013, 15:46    Post subject: mag dit
@Robert:

[quote]PS:
Voor wat betreft de bijval van Wijnand van Buuren ("Toinnngggg, die is raak Leo") direct onder de post van Leo: Ik vond hem allesbehalve raak.[/quote]

Of het bijval is, laat ik aan jou interpretatie over, Robert.

Digihop
Guest

PostPosted: Thu 19 Dec 2013, 21:57    Post subject:
Marcel van der Tol wrote:

Ook distancieren wij ons van beweringen die er op neer komen dat door rood of te hard rijden mag als er maar niet gehandhaafd wordt.

Ik heb in het recente verleden eens gezegd dat Leo mij niet begrijpt, daar kan hij blijkbaar niet overheen komen want hij haalt het weer aan. En ik vond zijn reactie de boel opruien, ruzie zoeken en stemmingmakerij. Moderator onwaardig zelfs, hij moet beter weten.
Het topic verliep normaal zonder ontsporen totdat hij flauw begon te doen.

Nogmaals ik heb alleen verteld wat mijn ervaring met bovengenoemd bedrijf was net als Peter. Ook jij gebruikt grote woorden als illegale transacties. Als je dat zo ziet ben je verplicht aangifte te doen. Dat schrijft de wet nl voor. Peter zit onder zijn eigen naam dus dat is makkelijk voor justitie maar in geval van aangifte zal ik me niet verschuilen. Ook beveel ik niemand aan om iets illegaals te doen en volgens mij Peter ook niet dus waar dat vandaan komt is mij een raadsel.

Overigens is het kopen buiten de Europese Unie bij een fotowinkel geen illegale transactie. Het ontduiken van belasting betalen ook niet dat is gewoon belastingontduiking. Beveel ik niemand aan. Ik zal het nog een keer uitleggen: koop je wat in de VS of Azie dan wordt dat ingevoerd, hier op dit forum wordt dat beschreven hoe dat werkt met een rugzak, de koerier komt aan de deur en je moet een x bedrag aan invoerrechten betalen want bijna alles gaat langs de douane. In mijn en Peter's geval blijkbaar niet. Dan kan je ervoor kiezen omdaar verder niets mee te doen of alsnog die invoerrechten te betalen. Ik heb gekozen omdat zo te laten. Het is aan een ieder om te beslissen hoe te handelen in zo'n situatie en ik ga ook niemand vertellen hoe te handelen ( hij die zonder zonden is werpe de eerste steen) en ik ga ook niemand uitleggen hoe de boel te flessen of te ontduiken.
Ik kan nog steeds niet vinden waar ik dat doe.
Back to top
Reply with quote

Hendrik

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 19 Dec 2013, 22:44    Post subject:
Robert Wagter wrote:
leo snellink wrote:
Digihop schreef:
Quote:
Alles ging goed, geen invoerrechten ed

Dat is het voordeel van posten onder een schuilnaam: je kunt trots vertellen dat smokkelen is gelukt (of begrijp ik je weer eens verkeerd?)

Niet dat Digihop ondersteuning nodig heeft (die redt zich zelf wel heb ik zo het idee) maar ik wil hier toch even op reageren. In een ander topic heb ik onlangs zelf nogal stevig op Digihop gereageerd maar ik vind Leo hier toch wel wat flauw reageren. Dat is weliswaar Leo's recht maar toch even deze kanttekening.

Digihop plaatst een mijn inziens normale reactie over zijn ervaring en van 'trots' zoals Leo stelt, lees ik niets terug in zijn woorden. En wat een schuilnaam betreft; ik kan me, ondanks dat ik het zelf niet doe, me best wel voorstellen gezien wat Internet (Google, NSA, andere organisaties) met de door ons geplaatste informatie uitvreet tegenwoordig.

Ik zal niet ontkennen dat Digihop ook bij mij af en toe frustraties oproept maar het is zijn goed recht om te reageren zoals hij doet, uiteraard binnen de door Birdpix gestelde grenzen. En ook het gebruik van een schuilnaam is tamelijk gebruikelijk.

De reactie van Leo geeft mij het gevoel dat de confrontatie bewust wordt opgezocht en dat vind ik een moderator toch wat misstaan.

PS:
Voor wat betreft de bijval van Wijnand van Buuren ("Toinnngggg, die is raak Leo") direct onder de post van Leo: Ik vond hem allesbehalve raak.

Robert,
Je verdient een kudo hiervoor. Kan ik je bericht ook liken?
Dit mocht best gezegd worden en jij hebt het gedaan. Cool
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic
Page 2 of 2

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum