ik doe altijd graag mee met de MO, maar deze opdracht vond ik persoonlijk heel moeilijk. Daarbij had ik weinig tijd. Maar als ik enigszins weer mee kan doen, ben ik er bij!!
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Het aantal inzendingen loopt al maanden af. Misschien wil men liever iets kunnen winnen of wil men het juist meer als vrijblijvende, dus niet anonieme opdracht, waar je vooral van leert. Ik vind het jammer in elk geval, want ook al stuur ik niet altijd iets in, het is leuk om foto's met een zelfde thema te vergelijken, zo doe je veel inspiratie op.
Deze specifieke opdracht sprak mij niet aan (ik wil juist zo natuurlijk mogelijk) maar meestal valt er wel wat van te maken. Dus wie gaat winnen mag wel iets fijns verzinnen (houd het svp een beetje dicht bij huis, zoals ZEE of STRAND of zo )
grtz, josephine
Gender: Male Age: 60 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Sun 30 Oct 2016, 17:28 Post subject:
HERINNERING: Vandaag (30 okt) is de laatste dag dat er nog nominaties gegeven kunnen worden voor deze maandopdracht. Morgen maak ik de uitslag bekend. _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Posted: Mon 31 Oct 2016, 18:24 Post subject:
Na het tellen van de nominaties zijn er twee foto met 9 nominaties. Wanneer dat het geval is telt het aantal hits dat de foto heeft gekregen als regel om een winnaar aan te wijzen. Daarom is de uitslag als volgt:
Mijn felicitaties aan het podium. Aan Rinus de eer om een nieuwe maandopdracht te bedenken. Iedereen weer bedankt voor zijn of haar inbreng. _________________ Zie voor veel meer foto's:
Wowww!
Wat een verrassing.
Op het nippertje een best wel moeilijke opgave winnen....
Iedereen bedankt voor het becommentariëren en de nominaties.
Ook felicitaties voor JHR en Gejo voor hun puike bijdragen.
De nieuwe opdracht is verstuurd en zal binnenkort verschijnen. Ditmaal is deze voor IEDEREEN te doen, dus laten we met zijn allen bewijzen dat de Maandopdracht NIET dood is.
Gefeliciteerd Rinus, en gefeliciteerd Rock. Jullie foto sprong er wat mij betreft helemaal uit, gaaf. Ook de andere winnaars van harte, het sas volgens mij een vreselijk moeilijke opdracht. Ben benieuwd naar de volgende ...
Grtz, josephine
Gender: Male Age: 59 Joined: 31 Dec 2011 Posts: 168 Location: Lievelde
Posted: Mon 31 Oct 2016, 22:26 Post subject: gefeliciteerd
Gefeliciteerd Rius en JHR. Ik had jullie ook in gedachten als winnars. Wel doodzonde dat er zo weinig inzendingen waren. Misschien moet het onderwerp breder zodat er meer mensen kans zien iets van te maken. Gewoon " herfst" of zoiets????? _________________ canon eos 5D mark IV sigma 150-600 sports, tamron 150-600mm. Tamron 70-300 mm. www.bureauwassink.nl
Posted: Mon 31 Oct 2016, 22:53 Post subject:
Jan, van de Top 3 staat altijd het aantal nominaties vermeld bij de uitslag. En ben je nu echt zo nieuwsgierig naar het aantal nominaties van de andere deelnemers? Je zet geen reacties bij de foto's en je stuurt ook geen foto's in. Ik heb de rechten niet om de nominaties zichtbaar te maken, dat doet een ander. De uitslag heeft prioriteit, het aantal nominaties komt wat later. _________________ Zie voor veel meer foto's:
Gender: Male Age: 79 Joined: 28 Dec 2012 Posts: 85 Location: hilversum
Posted: Tue 01 Nov 2016, 9:10 Post subject: Maandopdracht
Beste, ik heb ook een foto ingestuurd maar ik zie hem nergens terug.
Het gaat om een pimpelmees op een appel. Hoe kan dat?
Mvgr. Peter _________________ OM-1 camera
300mm, f4
40-150mm, 2.8 pro
12-40mm pro
60mm macro
Godox flitser
Posted: Tue 01 Nov 2016, 9:48 Post subject:
Dag Peter, foto van de Pimpelmees met appel staat in het Verzamelalbum. Je foto was te laat ingezonden om mee te doen met de maandopdracht. Zie hiervoor de regels die bij alle aankondigen van de maandopdrachten staan (in het geel). _________________ Zie voor veel meer foto's:
Gender: Male Age: 53 Joined: 17 Nov 2012 Posts: 6 Location: Lille (België)
Posted: Sun 06 Nov 2016, 18:17 Post subject:
Hoi allemaal,
Sorry voor het late antwoord, we waren er even een paar dagen tussenuit en de WiFi was er niet zo snel...
Allereerst proficiat aan de winnaar, ik had deze ook in gedachten als 1ste.
Bedankt aan degenen die de moeite namen een commentaar te plaatsen, en ook voor de nominaties uiteraard.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum