Erna, jij ook nog gecondoleerd, en fijn dat jij en Truus dan toch commentaren schrijven/ nominaties uitdelen. _________________ Sony A1 | Sony A9 | 400mm f2.8 | 1.4X/2X TC
De puntenverdeling van deze maand is:
Kevin Hollman 10 punten
Bert Ooms 8 punten
Gejo Wassink 6 punten
Alex Roetemeijer 4 punten
Cor van Spijk 3 punten
Gerard van Dam 2 punten
Vincent Vuik 2 punten
John Jak 2 punten
Freddy69 1 punt
Ruud Scherpenisse 1 punt
De tussenstand voor de jaarcompetitie wordt hiermee
1. Gejo Wassink 25 punten
2. Kevin Hollman 18 punten
3. Cor van Spijk 17 punten
4. Alex Roetemeijer 15 punten
5. Wil Doorn-Meijne 13 punten
6. Bert Ooms 9 punt
7. Gert-Jan Cromwijk 8 punten
7. PascalK 8 punten
7. Nel Appelmelk 8 punten
8. Vincent Vuik 7 punten
9. wouterroepel 6 punten
9. horneman69 6 punten
10. Jan Luit 5 punten
10. GeertN 5 punten
11. Honderwa 4 punten
12. Hans Reitsma 3 punten
12. Ellen 3 punten
12. Fred 3 punten
12. Ane van Rees 3 punten
12. Ruud Scherpenisse 3 punten
12. John Jak 3 punt
13. Gerard van Dam 2 punten
13. Truus Aletta Maan 2 punten
13. Mark de Bruijn 2 punten
13. Erna Koelman 2 punten
13. hjstukker 2 punten
14. Gras4711 1 punt
14. Sieb 1 punt
14. Ruben de Bruijn 1 punt
14. Freddy69 1 punt
Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Kevin Hollman mag de maandopdracht voor de komende maand bedenken.
Gender: Male Age: 66 Joined: 29 May 2005 Posts: 1112 Location: Murillo,Ontario,Canada
Posted: Mon 01 May 2023, 2:34 Post subject:
Kevin,Bert en Gejo Gefeliciteerd met de ereplaatsen
Iedereen bedankt voor de reacties op mijn foto.
Ik was blij dat ik een foto heb gekregen.
Dit jaar houd de winter nogal aan.
29 april weer 4 cm sneeuw en 30 april ook nog wat vlokjes in de lucht.
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Mon 01 May 2023, 6:10 Post subject:
Gefeliciteerd Kevin! Ik zal je binnenkort toevoegen aan die mooie lijst met winnaars. Ook Bert en Gejo gefeliciteerd met jullie knappe tuinplaten! En bedankt voor de reactie op mijn inzending.
P.S. Truus, je was wel wat te vroeg met je bericht. Op 30 april, dus netjes op tijd. Er staat nergens iets over het tijdstip op die dag.
Van harte Kevin met een verdiende eerste plaats, idem voor Bert en Gejo met het zilver en brons! _________________ Sony A1 | Sony A9 | 400mm f2.8 | 1.4X/2X TC
Ok sorry. Ik zal er de volgende keer vanuit gaan dat ik het een dag later te zien krijg.
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Gender: Male Age: 33 Joined: 15 Jun 2006 Posts: 154 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Mon 01 May 2023, 7:32 Post subject:
Kevin, Bert en Gejo gefeliciteerd met de ereplaatsen, waren een hoop leuke inzendingen dit keer. Op naar de volgende! _________________ Canon 70D
Canon 70-300mm
Tamron 90mm
Sigma 150-600mm
Kevin, Bert en Gejo, van harte gefeliciteerd!
Zoals ik al eerder aangaf, een helaas lage kwantiteit maar veel hoge kwaliteit. Met veel gemak had ik 5 nominaties kunnen uitdelen. Maar voor 20 inzendingen is dat een beetje veel.
Ben weer benieuwd wat de nieuwe MO gaat worden. Ik hoop en verwacht dit keer wel weer mee te kunnen doen.
Groet, Erna _________________ CANON EOS R6 met 100-500mm
Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Dec 2011 Posts: 135 Location: Koekange
Posted: Mon 01 May 2023, 9:11 Post subject:
Kevin, gefeliciteerd met je terechte eerste plaats. Ook Bert en Gejo gefeliciteerd met jullie podiumplaatsen. Met dank aan allen voor de positieve reacties en nomi's op mijn inzending. Het zwart in de onderste vleugel was idd dichtgelopen. Softwarematig was dit helaas niet meer te verhelpen.
Kevin, succes met het bedenken van een nieuwe MO. Ik ben op het eind van deze maand in het buitenland en daar sluit ik me bewust af van de wereld. Wellicht lukt het me nog om nomi's via mijn telefoon uit te delen maar waarschijnlijk zonder commentaren. Ik ben wel van mening; meedoen is sowieso reageren op de andere inzendingen. Dus deze maand doe ik mee tegen mijn principe in om op alles te reageren.
Gender: Male Age: 49 Joined: 15 May 2005 Posts: 68 Location: Zweden, Järna
Posted: Mon 01 May 2023, 16:51 Post subject:
Kevin, Bert en Gejo, van harte gefeliciteerd!
Natuurlijk jammer dat er zo weinig inzendingen waren, toch een beetje te moeilijk blijkbaar. op naar de volgende opdracht... ben benieuwd.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum