Ja, bij Etbass in Roosendaal. Ik had zelf nog geen klachten gehad omdat ik de camera nog te kort had. Ben ook nu nog zeer tevreden. _________________ Camera: Canon + glaswerk.
Posted: Tue 29 Jan 2008, 20:28 Post subject:
Bedankt voor de info, de mijne is momenteel bij Etbass voor de submirrorfix, hopelijk is die tegen het einde van de week terug en zijn al de problemen ermee van de baan.
Posted: Fri 01 Feb 2008, 20:23 Post subject:
Nog een vraagje aan de mensen die hun toestel in Nederland hebben laten herstellen, is de waarborg verlengd vanaf de datum van herstelling of heb je er enkel een verontschuldigingsbrief en 2GB kaartje bijgekregen.
Posted: Wed 27 Feb 2008, 19:21 Post subject: Mark3
Ik heb mijn camera inmiddels terug na de "sub-mirror"-fix echter het probleem van de slecht functionerende AF in Ai Servo stand bij drukke achtergronden blijft helaas bestaan...
Hoop dat er met de nieuwe fix nu echt iets aan gedaan wordt want ik vindt het eigenlijk schandelijk voor zo'n dure camera.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum