Colinda
De meeste hoekzoekers zijn daar toch gemiddeld tussen de 70 en 120 euro maar goed..
De meeste misschien, maar dus niet allemaal. Henc, als ik jou was zou ik echt de tip van Ron opvolgen. Geduld hebben en goed snuffelen...scheelt je een hoop geld.
Enne...Martijn7, jij opende het topic voor een hoekzoeker voor je Sony. Ik heb ook goede ervaring met de Seagull. Andere hebben al eerder beschreven hoe het werkt.
Vandaag is mijn Seagull hoekzoeker thuisbezorgd.
Hij is helemaal perfect vind ik.
69,95 euro inclusief verzendkosten bij fotoshop Aalten.
Er zitten veel verloopstukjes bij voor verschillende camera's.
Bij mij past hij zonder verloopstuk zo op de Sony A700
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Wed 24 Nov 2010, 21:58 Post subject:
Heb net de Seagul hoekzoeker besteld via fotovoordeel.eu .
http://www.fotovoordeel.eu/?page=catalog&view=product&product_id=5
Ik ben erg benieuwd.
Had al vaker met de gedachte gespeeld, heb nu toch de beslissing maar genomen hem te bestellen.
Ze zeggen wel eens alle waar is naar zijn geld, maar dit durf ik nog wel aan.
groeten Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Thu 25 Nov 2010, 10:57 Post subject:
Ik gebruik die Seagull al een jaar tot volle tevredenheid. Inderdaad wordt keurig geleverd met de nodige verloopstukjes, ook voor Canon en een mooi hoesje om 'm stofvrij op te bergen (wel zo handig in je fotorugzak). Er zit bij mijn exemplaar geen speling in de aansluiting, wel loopt de scherpstelring erg soepel, dus je moet wel even opnieuw scherpstellen op je zoekerbeeld als je 'm er weer op zet. O.a. deze foto's kon ik hier mee maken:
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum