Posted: Wed 17 Feb 2010, 13:54 Post subject: Nieuw Nederlands tijdschrift over natuur en fotografie!
Wel jammer dat bij de promotie van een dergelijk blad de website irritant slordig niet af is. Ik heb ook een proefexemplaar besteld, maar de wijze van betaling vind ik niet zo prof. Geen Ideal, geen telefoonnummer, algemene voorwaarden niet toegankelijk, klantenservice blanco gelaten. Het kost extra googlen om er achter te komen dat hierachter twee redelijk bekende mensen uit de fotografie wereld zitten.
Dat klopt, iets te vroeg van start gegaan met de site denk ik. Maakt niet uit en ik heb daar wel begrip voor. Ideal was beter geweest inderdaad ik vind de manier van aanvraag proefexemplaar wat vaag en niet erg betrouwbaar overkomen. Ik heb het vinkje van eenmalige machtiging dus ook niet aangevinkt en verwacht een acceptgiro. Dat je op de site je bankgegevens en naam invuld daar heb ik niet zo'n moeite mee want die die zijn van elk bedrijf op internet te vinden.
Gender: Male Age: 60 Joined: 28 Jan 2006 Posts: 121 Location: Tilburg
Posted: Mon 22 Feb 2010, 19:20 Post subject:
Afgelopen zaterdag het proefnummer mogen ontvangen. Met recht een NUMMER kwa omvang en dikte, gedrukt op kwaliteitspapier en straalt professionaliteit uit.
Het nummer in een lange adem uitgelezen en gekeken, wat een mooie platen staan daarin.
Het voegt volgens mij echt iets toe voor "onze" hobby, al gaat lang niet alles over vogels. Wel over de passie voor de natuur en wat er bij komt kijken om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.
Ben zeer benieuwd naar de tutorials en de fotografische tips waar wij ons voordeel mee kunnen doen.
Een echte aanrader, Danny en Jan, Gefeliciteerd.
John van der Valk _________________ Digiscoping : Fuji E900, Pentax 80-ED .
DSLR : Canon .
Last edited by John van der Valk on Mon 22 Feb 2010, 21:30; edited 2 times in total
Posted: Tue 23 Feb 2010, 15:20 Post subject:
Met name als reactie op Laurens wil ik nog even kwijt dat wat mij zo aanspreekt is dat ze op zoek zijn naar foto's met een verhaal en het verhaal achter de foto. Mijn inziens zijn er al genoeg bladen en boeken die aandacht aan de techniek besteden (hoewel ook daar aandacht aan wordt besteed). Daarnaast is het blad qua onderwerpen ook erg afwisselend, voor elk wat wils dus!
Gender: Male Age: 51 Joined: 23 Jan 2006 Posts: 30 Location: Ooltgensplaat
Posted: Tue 23 Feb 2010, 22:11 Post subject:
Chris Schenk wrote:
Mijn inziens zijn er al genoeg bladen en boeken die aandacht aan de techniek besteden (hoewel ook daar aandacht aan wordt besteed).
Grappig, ik vind het uiteraard ook een erg mooi magazine maar ik mis juist een stukje techniek bespreking. _________________ Nikon fotogereedschap
Swarovski kijkgereedschap
Age: 67 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 462 Location: Amsterdam
Posted: Wed 24 Feb 2010, 2:39 Post subject:
Ik snap niet dat ze voor het opsturen van een proefnummer m'n emailadres etc. willen hebben, wat gebeurt daar verder mee dan? Voor de rest business as usual veel 'awesome' pictures en bewondering en verwondering om alles wat leeft en groeit en ons steeds weer boeit.
EDIT Admin: Genoeg reclame nu, topic wordt gesloten.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum