freek W wrote: |
Ik ben nog maar een beginner maar zelfs ik heb al leuke platen kunnen maken van deze vogels. Ze waren niet zo mooi als anderen, maar dat ligt meer aan de apparatuur en door te weinig mm's (croppen).
Voor deze vogels geldt het zelfde als andere: voorzichtig benaderen, niet te snel bewegen en genoeg mm's ![]() |
Doodles wrote: |
@Freek,
Even de hele discussie lezen. Het is een groep Engelsen, die komen hier 5 dagen en hebben geen tijd zelf onderzoek te doen. Een beetje zoals wij Hollanders op reis gaan om in een paar dagen zeearenden in Polen, beren in Finland of zeehonden in Engeland te fotograferen. |
Arjen Drost wrote: | ||
Misschien dat een workshop dan toch juist een goed idee is voor je. Kun je daar leren hoe je met weinig mm's toch mooie foto's kunt maken. Dat is namelijk een stuk lastiger dan met een 500mm lens een vogel beeldvullend op de foto te zetten ![]() Groeten, Arjen |
freek W wrote: |
Tja das waar, maar ik zie daar veel wit L-glas en het lijkt niet op een 400mm. |
josephine wrote: |
Pak je je teletoeter: weg wulp!
Hoe komt dat nou? Hebben vogels een collectief geheugen, en doet zo'n dikke lens denken aan een jachtgeweer? |