Quote: |
Dit topic gaat over jou dus ik ga niet verder over mezelf praten. Het is jouw keuze maar ik heb meer zoiets: investeer meer in (betere) lenzen dan in een nieuwe body. |
Ik ben persoonlijk nog niet toe aan een nieuwe lens (terwijl ik "maar" een 18-105 heb) omdat ik nog niet het idee heb dat ik iets nieuws nodig heb. Ik "oefen" (of: doe ervaringen op) met deze lens. Als ik dan echt tegen een beperking aan loop en me daar aan ga ergeren, dan pas ga ik me op een nieuwe lens richten. |
jvh11 wrote: |
. Ik wil nu graag een 400/5.6 en daar lekker lang mee vooruit om de grenzen op te zoeken. Ik weet zeker dat jij over 2 jaar ook een andere lens hebt. 300/4 AF-S + 1.4 of zo. |
Daar houd ik je aan! ![]() |
jvh11 wrote: | ||
Houd me er maar aan ![]() ![]() Gr Jeff ![]() |
www.webs.com << kan je wat zelf in mekaar maken. Heb ik ook gedaan. Niet eens zo heel slecht. En je hebt 500mb gratis opslagruimte. En daar zit ik nog lang niet aan. Bekijk mijn site maar is. Het is allemaal engels maar wel erg leuk.
op www.mijndomein.nl kan je een eigen site maken. een .NL site. Dat ga ik waarschijnlijk doen. (eerste jaar 30euro, vanaf het 2 jaar 50euro). Succes ![]() Gr Jeff, |
wacht even. Dat laatste bericht snap ik niet helemaal. Vooral het begin niet over: Ik heb al duizend maal op je site vergeten (bagger...
Gr Jeff, |
MartijnH wrote: |
Zo... dit heeft allemaal veel met ''Een canon Eos-1D mk II... en verder...'' te maken ![]() Die website waar jeff het net over had lijkt me ook wel wat... zoek er zelf ook al een tijdje naar maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen... Groeten, Martijn |
Jobro wrote: | ||
Als het gezellig is dwaal je snel af... ![]() Die site zie ik wel zitten. Jef krijgt dat helemaal voor mekaar! ![]() |