Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Tue 31 May 2011, 7:37 Post subject:
Wilfried, van harte gefeliciteerd met deze (nipte) overwinning!!..Ook Urbanguard, Erik en Sytze uiteraard gefeliciteerd met hun podiumplaatsen. Verder iedereen natuurlijk ook weer bedankt voor het reageren en nomineren van mijn inzending...enne..op naar de volgende...Wilfried, bedenk maar weer iets zoals deze opdracht, waar iedereen aan deel kan nemen...succes!
groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Gender: Male Age: 64 Joined: 20 Oct 2009 Posts: 103 Location: Amersfoort
Posted: Tue 31 May 2011, 9:17 Post subject:
Wilfried, voor mij ben je de terechte winnaar. Toch leuk dat de 3 nominaties die ik heb gegeven allen winnaars betreft! Nu alleen nog even kritischer worden op mijn eigen inzendingen!
Ik ben reuze benieuwd naar de volgende maandopdracht! _________________ Nikon D4s body, Tamron 150-600 lens, diverse kleinere Nikon lenzen, Nikon 1,4 converter, Nikon 1,7 converter, Manfrotto statief. OM-1 met diverse lenzen.
Ook namens mij felicitaties, terechte winnaars.
Volgende keer hoop ik alle inzendingen weer te kunnen becommentariëren, het was nu maar de helft.
En ook ik ben weer benieuwd naar de nieuwe opdracht.
grtz, josephine
Winnaars, hartelijk gefeliciteerd! Wat een mooie opnames!
Zelf ben ik zeer trots dat ik mee kon doen en zowaar 2 nominaties heb ontvangen. Ik hoopte voornamelijk op reacties waar je als beginner iets mee kan en dat is gelukt, dank jullie wel!
De winnaars van harte gefeliciteerd.
Iedereen bedankt voor de commentaren.
Helaas heb ik deze keer zelf geen commentaren en of nominaties kunnen geven, omdat ik vandaag pas ben teruggekomen van vakantie.
Volgende keer zal ik deze taak dan hopelijk wel kunnen vervullen.
Wilfried, gefeliciteerd met je eerste plaats en natuurlijk ook de runner-ups gefeliciteerd.
Iedereen bedankt voor het commentaar en de nominaties op mijn foto.
Wegens tijdgebrek zelf geen commentaar geschreven, maar ik probeer deze maand toch ook weer mee te doen.
Sikko _________________ "Hebt U uw wit wel onder controle?"
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum