Gender: Male Age: 82 Joined: 23 May 2005 Posts: 79 Location: Nuis
Posted: Sat 15 Oct 2011, 14:08 Post subject:
Zo nu en dan kruisen onze wegen elkaar! Ik denk aan het ijskoude avontuur met de Paarse strandloper in de haven, het buikschuiven op commando bij de Roodpootvalk en natuurlijk de Hop in Leek. Toen bleek ook hoeveel geduld je had. Wij gingen weg zoals iedereen maar jij bleef! Toen wij een paar uur later weer gingen kijken stond jij met glunderende ogen te knikken!
Jij had hem opnieuw gevonden. En je had je vader intussen ook opgetrommeld die zo graag een hop wilde zien! Mooie avonturen!
Je bent een gedreven vogelfotograaf Marcel, die grensverleggend bezig is en die anderen de ogen opent voor bijv. groothoek fotografie. Interessante experimenten waar ik me niet gauw aan zal wagen, maar die wel mijn kijk op fotografie veranderen. En wel degelijk inspirerend!!!
Verder ben je een jongen met lef die geen blad voor de mond neemt. Op BP ben je een van de weinigen die steekhoudende kritiek geeft.
Vriendjespolitiek moet je niets van hebben. Klasse Marcel!
Tot de volgende ronde maar weer! _________________ Nikon camera's en Nikkor lenzen
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Sat 29 Oct 2011, 18:41 Post subject:
Dag Henk,
bedankt voor je leuke reactie. Wat was het toen koud inderdaad bij die Paarse Strandlopers, ik heb het zelden zo koud meegemaakt...dan was het toen bij die Roodpootvalk beter,wat een grappig beestje was dat ook.
Ik kom jullie vast binnenkort weer eens tegen in het Lauwersmeer,gaan we even bijkletsen. _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
Drukke maand geweest dus wat laat m'n complimenten voor je inspirerende experimenteer-aanpak, heeft vele leuke beelden opgeleverd , werken met een groothoek is uitdagend maar je maakt grote stappen. Half boven en half onderwater zoals met de eider is toch prachtig om te zien, veel succes met de fotografie, groeten, Jan _________________ Canon 1D Mark IV, Canon 1 Ds Mark III,
Canon 16-35, macro 100mm 70-200, 300, 500 mm F4L IS USM, ext 1.4 en 2.0
Posted: Sun 30 Oct 2011, 23:03 Post subject:
He Marcel,
Ik ken je verhaal en je aanpak natuurlijk een beetje en ik ben eigenlijk best jaloers op je vanwege het feit dat je echt een eigen stijl hebt ontwikkeld, klasse want dat is nog niet zo makkelijk in dit wereldje.
Daarbij kan ik iedereen aanraden een keer met Marcel naar Helgoland te gaan maar dan wel als net de meisjes roeiwedstrijden zijn geweest en er 's avonds allemaal biertentjes op het plein staan
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum