Gender: Male Age: 60 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Sat 26 May 2007, 11:05 Post subject:
De periode van het nomineren en becommentariëren van de Regenfoto's is voorbij. De uitslag is als volgt:
1e plaats - Roodborsttapuit - Han Bouwmeester
2e plaats - Tapuit - Mies
3e plaats - Fuut - agfoto
Han, de overwinning is voor velen waarschijnlijk geen verrassing, maar natuurlijk gefeliciteerd! Ook de runner ups en de overige inzenders bedankt voor het insturen en alle mensen die de moeite namen commentaren te schrijven en te nomineren.
De uitslag zal even onzichtbaar blijven, omdat er nog een competitie gaat lopen, nl de tegenlicht opdracht. Enkele inzenders aan deze competitie zullen hun foto missen, maar alleen foto's genomen in de maand mei en foto's die niet eerder zijn aangeboden dingen mee voor het applaus.
De nieuwe opdracht mag/moet Han verzinnen en zal zo spoedig mogelijk bekend worden gemaakt.
Inmiddels staan de Tegenlichtfoto's online en er is vanaf nu de mogelijkheid deze te becommentariëren en nomineren tot en met 31 mei _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Posted: Sat 26 May 2007, 18:04 Post subject:
Ik had wel zo'n uitslag verwacht.... Han had zijn inzending dan ook vakkundig aangekondigd! Niettemin proficiat Han met je verdiende overwinning en ben benieuwd naar je nieuwe maandopdracht.
Gender: Male Age: 67 Joined: 05 Jun 2005 Posts: 380 Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Posted: Sat 26 May 2007, 18:30 Post subject:
zonder meer de beste die heeft gewonnen! Proficiat Han. _________________ Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Terechte winnaar. Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wat de volgende opdracht gaat worden. _________________ Canon Eos 20D + Sigma 50-500 F4.0-6.3 APO DG HSM
Sony dsc h1 +2.2x teleconverter
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Sat 26 May 2007, 21:17 Post subject:
Hey, dit is leuk! Bedankt voor jullie felicitaties; ik zal mijn best doen om een nieuwe opdracht te verzinnen.
Had ik mijn bijdrage 'aangekondigd' Michel? _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Sat 26 May 2007, 21:39 Post subject:
Dat zal het zijn geweest. Was onbewust want ik had inderdaad een foutje gemaakt met uploaden.
Ook namens mij vanzelfsprekend ook Mies en agfoto van harte met het resultaat. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum