Hans, Geert, Erjan, gefeliciteerd. Mooie foto's. Ik was mij er van bewust dat de mijne niet in de prijzen zou vallen, maar ik wilde wel meedoen en dan ook nog zulk leuk commentaar. Dank daarvoor.
Ik hoop dit keer weer mee te kunnen doen, dus ajb geen typische Hollandvogelopdracht.
Gender: Male Age: 68 Joined: 01 Oct 2008 Posts: 83 Location: GOES
Posted: Tue 01 Jun 2010, 8:04 Post subject:
Ale prijswinnaars gefeliciteerd, het was deze keer een echte wedstrijd met veel inzendingen.
gr.piet _________________ CANON CAMERA'S
CANON LENZEN + EXTERNDERS.
STATIEF GITZO
Gender: Male Age: 43 Joined: 10 Mar 2009 Posts: 179 Location: Sliedrecht
Posted: Tue 01 Jun 2010, 12:37 Post subject:
heb helaas niet alles kunnen commentarieren....
heb 1 nomi uitgedeeld... voor mij de terechte winnaar..
mvg Koos _________________ Canon 7D
100-400mm 4,5-5,6L
Extenders 1,4x en 2,0x
en nog een hoop ander glaswerk
Posted: Tue 01 Jun 2010, 12:59 Post subject:
De winnaars gefeliciteerd met de behaalde plaatsen.
Zal volgende keer er niet zo'n haastklus van maken qua ingezonden foto en ben ook niet toegekomen om alle foto's te beoordelen of te nomineren.
Excuses daarvoor.
M.fr.g. Marten
Hans en Erjan,jullie ook proficiat met jullie podiumplekken.Iedereen bedankt voor de commentaren.
Verder vond ik dat de meeste foto's van hoge kwaliteit waren,en ook een hoog aantal inzendingen waren.
Dit was pas de 2e keer dat ik mee deed en dat ik met mijn digiscoopplaat van niet al te hoge kwaliteit toch nog een tweede plek haalde,vind ik toch erg leuk.
Ik hoop dat de volgende opdracht ook niet al te moeilijk word,zodat er weer veel mensen mee kunnen doen.Dan valt er wat te kiezen he?
Groeten Geert. _________________ Canon 400d Sigma 50-500
Posted: Tue 01 Jun 2010, 21:28 Post subject: maandopdracht
Hans, Van harte Proficiat met deze welverdiende ereplek. Zo zie je maar weer, dat de laatste toch de eerste kan zijn .
Als het je lukt om een even stimulerende opdracht te bedenken als je voorganger, zou dat leuk zijn...
Geert en Erjan, ook jullie mijn gelukwensen met de beide andere podiumplaatsen.
Iedereen nog bedankt voor de commentaren en nominaties bij mijn plaat. groet, Willem
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum