Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Fotowedstrijd: beste vogelfoto van 2012
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Arno ten Hoeve
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 50
Joined: 29 Oct 2008
Posts: 352
Location: Deventer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 9:48    Post subject:
Uiteraard begrijp ik het.

Je wordt 4e met de Tour de France. En dan zeg je: "Da's niet eerlijk, hij heeft veel meer spieren en een veel beter conditie!" Of: "Da's niet eerlijk, hij heeft een andere fiets!"

Wat écht niet eerlijk zou zijn is als de ander EPO gebruikt en jij niet.

Groeten
Arno
_________________
canon
http://www.arnotenhoeve.nl
Back to top
Reply with quote
 
Arno ten Hoeve
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 50
Joined: 29 Oct 2008
Posts: 352
Location: Deventer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 9:49    Post subject:
Maar wacht eens even mensen!

Wie zegt er dat de meest beeldvullende plaat gaat winnen?!

Misschien wel een prachtige vogel in het landschap...
_________________
canon
http://www.arnotenhoeve.nl
Back to top
Reply with quote
 
leo snellink
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 66
Joined: 31 Jan 2007
Posts: 5542
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 9:58    Post subject:
Je bent me net voor Arno. Ik heb nog even gekeken bij de foto's, die vorig jaar in de prijzen zijn gevallen. De eerste plaats is van een redelijk beeldvullend vogeltje, maar daar heeft de fotograaf heel veel tijd gestoken in het vriendjes worden met de vogel, zodat croppen niet echt nodig was.
De tweede plaats is een Blauwe Reiger. Heb je vaak ook weinig last van benaderingsproblemen.
De derde en vierde plaats zijn voor foto's, waar je nu niet echt kunt zeggen dat de vogels erg beeldvullend zijn, maar waar andere aspecten maken dat het aansprekende foto's zijn.
Je ziet inderdaad vaak dat beeldvullend gecropte foto's veel nominaties krijgen in het verzamelalbum, maar dat ze het toch niet halen in een competitie, waar het gaat om het mooiste van het jaar.
Niets mis met enkele regels toch?
Zou wel gek worden als je gaat eisen dat Olympus-gebruikers niet mogen croppen en mensen met een dure full frame camera maar 16% van hun pixels hoevel te gebruiken.
Het grootst in beeld is niet automatisch de beste foto.
Back to top
Reply with quote
 
Wim Werrelman


Gender: Male
Age: 61
Joined: 19 Sep 2010
Posts: 133
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 10:16    Post subject:
@ Leo en Arno,

Dat wat jullie stellen is helemaal waar, en ik ben het er ook volledig mee eens, maar het heeft niet veel met mijn vraag te maken.

Het crop-percentage geeft al enige jaren vraagtekens en verwarring en is soms ook moeilijk te controleren. Blijft een feit dat het natuurlijk dwaas is dat mijn foto wel mee mag doen als ik op mijn camera een knopje omzet (van FF naar Dx) als de foto van grotere afstand gemaakt is.
Zo heb ik bijvoorbeeld een mooie foto van een Zwarte Stern die vanaf het kijkplatform in Ameide gemaakt is. Daar kan (en wil) ik gewoon niet dichterbij komen. Ook wil ik vanwege de snelle bewegingen geen convertor gebruiken. In Dx mode zou deze foto voldaan hebben aan de wedstrijdegels, in FF mode niet!

Vrijwel alle fotowedstrijden die ik ken hebben als regel een minimaal aantal pixels en/of een minimale bestandsgrootte. Dat is wel zo duidelijk, makkelijk en logisch.

Hartelijke groet,
Wim
_________________
Nikon D 810. Nikkor 80-400 mm; Nikkor 500 mm 4.0; Nikkor 20 mm. www.wimpics.com
Back to top
Reply with quote
 
Edward van Altena


Gender: Male
Age: 55
Joined: 17 Sep 2008
Posts: 267
Location: Zeist
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 10:35    Post subject:
leo snellink wrote:
Je bent me net voor Arno. Ik heb nog even gekeken bij de foto's, die vorig jaar in de prijzen zijn gevallen. De eerste plaats is van een redelijk beeldvullend vogeltje, maar daar heeft de fotograaf heel veel tijd gestoken in het vriendjes worden met de vogel, zodat croppen niet echt nodig was.
De tweede plaats is een Blauwe Reiger. Heb je vaak ook weinig last van benaderingsproblemen.
De derde en vierde plaats zijn voor foto's, waar je nu niet echt kunt zeggen dat de vogels erg beeldvullend zijn, maar waar andere aspecten maken dat het aansprekende foto's zijn.
Je ziet inderdaad vaak dat beeldvullend gecropte foto's veel nominaties krijgen in het verzamelalbum, maar dat ze het toch niet halen in een competitie, waar het gaat om het mooiste van het jaar.
Niets mis met enkele regels toch?
Zou wel gek worden als je gaat eisen dat Olympus-gebruikers niet mogen croppen en mensen met een dure full frame camera maar 16% van hun pixels hoevel te gebruiken.
Het grootst in beeld is niet automatisch de beste foto.



Hoi Leo,

Ik denk dat we elkaar niet begrijpen.
Gaat niet over beeldvullend of niet.

Het gaat over crop percentage.
Dat zou je moeten loslaten en een minimaal aantal MP moeten hanteren.

Nu loopt dat spaak op al die sensor formaten.

Zoals Wim eigenlijk al steeds aanhaalt.

Het originele topic sneeuwt wat onder.
Mijn excuus daarvoor.

Met vriendelijke groet,

Edward.
_________________
Met vriendelijke groet,
Edward

www.wildlife-photos.net
Back to top
Reply with quote
 
Erwin Bruggeman


Gender: Male

Joined: 28 Mar 2008
Posts: 187
Location: Arnhem
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 11:11    Post subject:
Komen de ingezonden foto's niet zichtbaar in de map?

Groeten, Erwin
_________________
Canon 7D - Canon EF 300 4.0 L IS USM - Canon EF 100 2.8 USM - Canon 1.4x II
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 11:15    Post subject:
Op 15 februari worden ze zichtbaar voor een ieder.
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 14 Jul 2003
Posts: 1119

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 18 Jan 2013, 11:53    Post subject:
Edward van Altena wrote:
@Digidaan,

Ik zie dat deze uploads mee tellen in de maximale van 4 per dag of 14 per week.

Ik kan nu in ieder geval niets uploaden naar dit album

Is dat wel oke ?

Mvg,

Edward

Is nu opgelost als het goed is.
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 20 Jan 2013, 23:23    Post subject:
er is vorig jaar al wat over geschreven en er zat ook nog eens een goed idee tussen van Miriam (heb het even terug gezocht Smile dus ben eigenlijk wel benieuwd of de commentaren dit jaar gewoon zichtbaar zijn zoals andere jaren of niet of dat bv het idee van Miriam is uitgewerkt?
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 23 Jan 2013, 18:57    Post subject: Re: Fotowedstrijd: beste vogelfoto van 2012
digidaan wrote:


De regels van de fotowedstrijd op een rij
1. Je mag maximaal 2 foto’s inzenden. De foto moet door de betreffende gebruiker zijn gemaakt.
2. Het onderwerp van de foto valt binnen de doelstelling van Birdpix en de opname is gemaakt in Nederland of België in 2012.
3. De competitie staat open voor alle gebruikers.
4. Uploaden is mogelijk tot en met 14 februari 2013 in het "Beste vogelfoto 2012-album". Op 15 februari worden de foto's geanonimiseerd openbaar gemaakt. Van 15 t/m 22 februari kan er worden genomineerd.
5. Alle velden van het uploadscherm moeten worden ingevuld. Bij de omschrijving moet vermeld worden met welke apparatuur de foto is gemaakt en ook de technische gegevens als sluitertijd, diafragma etc. Daarnaast wordt een beschrijving over de omstandigheden op prijs gesteld. Foto’s waarbij bovengenoemde info niet beschreven is, worden niet geaccepteerd.
6. Uitsneden (crops) moeten worden vermeld. Er mag maximaal 50% van het origineel weggesneden worden en er moet minimaal een resolutie van 6 megapixels overblijven.
7. Een foto kan niet worden teruggetrokken of worden vervangen door een andere foto.
8. Alleen kleine bewerkingen met een fotobewerkingsprogramma zijn toegestaan (zoals croppen, verscherping, stofjes wegretoucheren, contrast en levels). Klonen, tekst in en kaders om de foto etc. zijn niet toegestaan.
9. Degenen die op een oneigenlijke manier, proberen de wedstrijd te beïnvloeden, of zich niet aan de regels houden, worden uitgesloten van deelname.
10. Birdpix behoudt het recht om gedurende de wedstrijd de bepalingen bij te stellen, aan te scherpen en/of te wijzigen wanneer er onvoorziene problemen of vragen rijzen. Uitgangspunt is om op een zo eerlijke en transparante manier de winnaar te bepalen.
11. Er moeten originelen van de ingezonden foto’s beschikbaar zijn. Deze originelen van de ingezonden foto’s kunnen door Birdpix worden gebruikt voor promotie van een (komende) fotowedstrijd en/of voor Birdpix zelf en/of voor een Birdpix fotoboek. Birdpix verwerft niet de rechten om de foto te verkopen.
12. Per gebruiker kan er slechts 1 prijs worden gewonnen.
13. Foto's die niet voldoen aan de regels worden uitgesloten van deelname. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.


Ik haal dit nog even naar boven. Lees het goed een aandachtig door. Vooral ook punt 6! Bereken de crop volgens de croppercentage berekening die in het upload scherm geboden wordt. Foto's die niet aan die regels voldoen, of bij opvragen meer zijn gecropt dan aangegeven worden uitgesloten van deelname. Vorig jaar waren we coulant en heb ik het achteraf nog voor heel veel mensen aangepast. Nu moet het meteen goed zijn met uploaden want anders doet je foto niet mee. (en ik kan het niet meer aanpassen)
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 23 Jan 2013, 19:45    Post subject:
helder.

maar er is nog geen antwoord op mijn vraag gegeven, ga er dan maar vanuit dat er verder niks is aangepast.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 23 Jan 2013, 19:49    Post subject:
Lesley van Loo wrote:
helder.

maar er is nog geen antwoord op mijn vraag gegeven, ga er dan maar vanuit dat er verder niks is aangepast.


Daar zijn we mee bezig Lesley maar het is nog te vroeg om er uitsluitsel over te geven. Daar komen we dus nog op terug.
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 23 Jan 2013, 20:59    Post subject:
aha, oke bedankt.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Michiel Janssen


Gender: Male
Age: 49
Joined: 03 Feb 2009
Posts: 672
Location: Zevenhuizen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 23 Jan 2013, 21:41    Post subject:
Voorts gelden de gebruikelijke waarden voor de afmetingen in pixels en schijfruimte, of worden de foto's op een groter formaat beoordeeld? Ik vermoed het eerste maar voor de zekerheid vraag ik het maar even (heb nog nooit meegedaan).

Groeten,

Michiel
_________________
http://michieljanssen.smugmug.com/
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 24 Jan 2013, 7:26    Post subject:
M. Janssen wrote:
Voorts gelden de gebruikelijke waarden voor de afmetingen in pixels en schijfruimte, of worden de foto's op een groter formaat beoordeeld? Ik vermoed het eerste maar voor de zekerheid vraag ik het maar even (heb nog nooit meegedaan).

Groeten,

Michiel


Bij het uploaden in het album wel. Maar als je foto door de eerste selectie komt moet je hem in groot formaat opsturen voor de laatste beoordeling.
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 04 Feb 2013, 7:22    Post subject:
Nog 10 dagen om foto's in te zenden. Ik zal voor de zekerheid NOGMAALS de regels hier neerzetten. Voldoet je foto niet aan de regels zal hij niet geplaatst worden. Lees ze daarom heel goed door voordat je plaatst en vul alles in. Ook het croppercentage aan de hand van de tool die je krijgt in het uploadscherm. Crops van meer dan 50% (dus ook als je instuurt dat je foto 20% is) worden niet geplaatst in het album maar in het gewone verzamel album op de dag dat de wedstrijd online gaat. Er is dan geen mogelijkheid om een andere foto in te sturen.

Ook wil ik nog even benadrukken dat naast dat de foto's aan de regels van de wedstrijd moeten voldoen de foto ook moet voldoen aan de doelstelling van Birdpix. Foto's uit dierentuinen of vogelshows zijn dus uitgesloten van deelname.

Lees ze daarom nog eens goed voordat je instuurt. Dat kan veel teleurstellingen voorkomen. Er zijn hele mooie prijzen te winnen maar dat houdt ook in dat de regels streng nageleefd worden.

digidaan wrote:


De regels van de fotowedstrijd op een rij
1. Je mag maximaal 2 foto’s inzenden. De foto moet door de betreffende gebruiker zijn gemaakt.
2. Het onderwerp van de foto valt binnen de doelstelling van Birdpix en de opname is gemaakt in Nederland of België in 2012.
3. De competitie staat open voor alle gebruikers.
4. Uploaden is mogelijk tot en met 14 februari 2013 in het "Beste vogelfoto 2012-album". Op 15 februari worden de foto's geanonimiseerd openbaar gemaakt. Van 15 t/m 22 februari kan er worden genomineerd.
5. Alle velden van het uploadscherm moeten worden ingevuld. Bij de omschrijving moet vermeld worden met welke apparatuur de foto is gemaakt en ook de technische gegevens als sluitertijd, diafragma etc. Daarnaast wordt een beschrijving over de omstandigheden op prijs gesteld. Foto’s waarbij bovengenoemde info niet beschreven is, worden niet geaccepteerd.
6. Uitsneden (crops) moeten worden vermeld. Er mag maximaal 50% van het origineel weggesneden worden en er moet minimaal een resolutie van 6 megapixels overblijven.
7. Een foto kan niet worden teruggetrokken of worden vervangen door een andere foto.
8. Alleen kleine bewerkingen met een fotobewerkingsprogramma zijn toegestaan (zoals croppen, verscherping, stofjes wegretoucheren, contrast en levels). Klonen, tekst in en kaders om de foto etc. zijn niet toegestaan.
9. Degenen die op een oneigenlijke manier, proberen de wedstrijd te beïnvloeden, of zich niet aan de regels houden, worden uitgesloten van deelname.
10. Birdpix behoudt het recht om gedurende de wedstrijd de bepalingen bij te stellen, aan te scherpen en/of te wijzigen wanneer er onvoorziene problemen of vragen rijzen. Uitgangspunt is om op een zo eerlijke en transparante manier de winnaar te bepalen.
11. Er moeten originelen van de ingezonden foto’s beschikbaar zijn. Deze originelen van de ingezonden foto’s kunnen door Birdpix worden gebruikt voor promotie van een (komende) fotowedstrijd en/of voor Birdpix zelf en/of voor een Birdpix fotoboek. Birdpix verwerft niet de rechten om de foto te verkopen.
12. Per gebruiker kan er slechts 1 prijs worden gewonnen.
13. Foto's die niet voldoen aan de regels worden uitgesloten van deelname. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
keesvanderklauw
Moderator
Moderator


Gender: Male

Joined: 09 Aug 2011
Posts: 261
Location: Drenthe
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 06 Feb 2013, 12:17    Post subject:
"er moet minimaal een resolutie van 6 megapixels overblijven"

kan iemand dit even nader omschrijven ?
dient dit berekend te worden ?

groet kees
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan Cromwijk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 53
Joined: 02 Jul 2007
Posts: 524
Location: Nunspeet
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 06 Feb 2013, 12:47    Post subject:
is het niet zo dat je dan het percentage crop kunt nemen van de resolutie van je camera?
stel: camera van 18 megapixels (canon 7d of zo)
Crop: 66%. Dan houd je volgens mij 11,88 megapixels over.
Omdat je maximaal 50% mag croppen, moet je opname 12 megapixels groot zijn en dan is het al goed.
maar misschien heb ik het helemaal mis???
GJ
_________________
www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Back to top
Reply with quote
 
Michiel Janssen


Gender: Male
Age: 49
Joined: 03 Feb 2009
Posts: 672
Location: Zevenhuizen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 06 Feb 2013, 14:34    Post subject:
Het is heel simpel. Lengte in pixels maal breedte (of hoogte) in pixels is het totaal aantal pixels. Dus een crop van 3000 pixels bij 2000 pixels is precies 6 Megapixels.

Groeten,

Michiel
_________________
http://michieljanssen.smugmug.com/
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 13 Feb 2013, 12:56    Post subject:
In het album staat momenteel 1 foto (van mij hahahaha). Zouden jullie daar eens een commentaar onder willen zetten voor mij? Uiteraard doet deze foto NIET mee aan de competitie Wink

Laat me even weten of je je eigen commentaar ziet en of je de anderen commentaren ook ziet. Ik kan het namelijk niet zo goed testen als dat jullie het zien. Graag jullie hulp.

Mocht de foto weg zijn als je dit bericht leest dan is de test al geslaagd Wink
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis



Age: 64
Joined: 07 Dec 2004
Posts: 1406
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 13 Feb 2013, 13:01    Post subject:
Inge van der Wulp wrote:
In het album staat momenteel 1 foto (van mij hahahaha).
Niet waar, van een vogel!
_________________
cps Jaaps foto's op het web
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 13 Feb 2013, 13:15    Post subject:
Bedankt allemaal! Het werkt perfect! Er staan nu 9 commentaren onder maar ze zijn niet zichtbaar.

Morgen komen de echte inzendingen online en kunnen jullie allemaal commentaren en nominaties uitdelen. Foto's die niet aan de regels voldoen worden opgenomen in het TA.

Iedereen veel succes!
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 13 Feb 2013, 13:27    Post subject:
goed bezig Exclamation
na plaatsen van commentaar zie je bij de betreffende foto wel (en alleen) je eigen commetaar begrijp ik Question
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 13 Feb 2013, 13:30    Post subject:
Lesley van Loo wrote:
goed bezig Exclamation
na plaatsen van commentaar zie je bij de betreffende foto wel (en alleen) je eigen commetaar begrijp ik Question


Ja dat wel. Is ook wel handig omdat je dat weet welke je al gehad hebt Wink
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 13 Feb 2013, 13:54    Post subject:
Foto is ondertussen uit het album verwijderd en ik denk dat jullie nu wel je eigen commentaren kunnen zien.

Morgen gaat alles dat aan de regels voldoet online en kunnen jullie nomineren voordat alles naar de vakjury gaat.
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 2 of 5


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum