Gender: Male Age: 43 Joined: 13 Dec 2009 Posts: 103 Location: Hallum
Posted: Tue 22 Jan 2013, 5:48 Post subject: Instelwieltje eos 50D werkt niet meer goed
Dag allen,
Nu fotografeer ik al enige tijd met de eos 50D. Stiekem zit ik al een tijdje te denken aan de 7D, maar eigenlijk moet de 50D nog even mee. Ik ben ook erg benieuwd wat de opvolger van de 7D heeft te bieden.
Nu is het wieltje (boven op de body) defect, althans deze wil alleen nog maar naar rechts draaien. De iso kan ik dus alleen nog maar hoger zetten en niet weer terug. Heeft iemand dit eerder gehad?
Kan dit nog gerepareerd en is dit de moeite nog waard? Ik hoor het graag.
Groet,
Johannes _________________ Canon eos 7D, 50D, Canon EF 300mm f/4.0 L IS
Gender: Male Age: 40 Joined: 20 Jun 2011 Posts: 70 Location: Alblasserdam
Posted: Wed 23 Jan 2013, 3:24 Post subject:
Ik zit er ook over te denken om mijn 50d op te termijn te gaan vervangen voor een 7d of diens opvolger. Met de 7d boek je dan vooral winst door snelheid autofocus en de meerdere autofocus punten. Ook heb je meer mogelijkheden met betrekking tot croppen gezien de pixels.
Idd overweging waard. _________________ Body: Canon eos 50d - Telelens: Canon EF 100-400 mm F/4.5-5.6 L USM IS - Statief: Manfrotto 055XPROB Pro Tripod Black met Manfrotto 322RC2 Grip Balhoofd - Blog: www.johneos.blogspot.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum