Gender: Male Age: 51 Joined: 28 Feb 2010 Posts: 258 Location: den haag
Posted: Wed 29 May 2013, 14:55 Post subject: Jagers en stormvogels? Reisgenoot(ten) Gezocht!!!
Beste pixers,
Dit jaar ga ik weer een paar zeevogeltochten maken.
In September, ga ik op een 24 uurs tocht naar de Bruine bank. Hopelijk zijn er wat serieuze fotografen, die met mij mee willen.
Niet iedereen heeft geld en/of de apperatuur om Jagers, Pijlstormvogels, Jan van Genten ect te fotograferen op een dure reis.. Door het chummen, komen deze op hun terrein vlak achter de boot. Ook zijn de zeeen nog onverkend, en kan er altijd een verrassing opduiken, zoals een Vaal stormvogeltje. In 2010 had ik een, vorkstaartmeeuw op 10 meter.
Denk je van, ik laat Marco niet tussen alleen maar twitchers zitten, en ik ga ook mee??? Stuur maar een PB.
Hou er wel rekening mee,
Dat je 24 uur op zee zit.
Zeeziekte kan je reis goed verzieken, letterlijk en figuurlijk.
Ook voor serieuze info stuur een PB.
Maar wil je een keer zien, hoe een Gr.Jager een meeuw een lesje leert? Maar ook kans op witsnuitdolfijnen en bruinvis Is dit zeker iets, voor jou!!!
Dit zal je zelden op/ van af het land zien.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum