Posted: Thu 15 Aug 2013, 14:54 Post subject: [TKA] Bynolyt Lens2Scope voor Canon
Te koop:
Een zo goed als nieuwe lens2scope van Bynolyt voor Canon in de kleur Zwart. Ik heb dit opzet stuk een tijd geleden gekocht, maar heb hem slecht 2 keer gebruikt. Omdat ik hem dus meer in mijn tas laat zitten dan dat ik hem gebruik mag hij weg.
Hij is helemaal compleet met doos, tas en dop.
Aanschaf prijs was 159 euro. Gaat wegen voor 100 euro. Ik sta eventueel ook open voor een ruil tegen een dakkant verrekijker van gelijke waarde.
Interesse? Stuur dan een PB. Hij is te testen en op te halen in Amersfoort.
Foto (van internet geplukt, die van mij is nieuw en ziet er dus net zo uit)
Wat meer info over deze lens 2 scope:
Bynolyt Lens2scope Canon EF: spottingscope adapter
Met de Bynolyt Lens2scope Canon EF maak je van je telelens in een handomdraai een spottingscope. Je bevestigt de Lens2scope Canon EF namelijk eenvoudig aan je lens en met de 5x vergroting bekijk je vogels, vliegtuigen of wild van een afstand. Hiermee verandert bijvoorbeeld je 70-300mm objectief in een telescoop met een vergroting van 7x tot 30x. En omdat de Lens2scope Canon EF erg compact is en slechts 185 gram weegt, steek je hem gemakkelijk in je tas of fotokoffer. Dat scheelt een boel gewicht ten opzichte van een losse telescoop. _________________ Canon 1D mark IV
Canon 17-40mm
Canon 35mm
Canon 70-200mm
Canon 500m
Canon 1.4 extender
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum