Gender: Male Age: 51 Joined: 29 Oct 2008 Posts: 352 Location: Deventer
Posted: Fri 04 Oct 2013, 10:47 Post subject: VERKOCHT Swarovski ATM 80 HD + Olympus E-PL3 DIGISCOOPSET
VERKOCHT
de beugel en de E-PL3 heb ik nog
Dag mensen,
Ik bied bij deze een complete digiscoopset aan bestaande uit:
Swarovski ATM 80 HD incl Oculair 25-50 X WW - laagste nieuwprijs € 2.577,00
Deze ATM versie is niet meer nieuw te koop. Alleen nog de ATS. Het voordeel van de ATM is dat de behuizing van magnesium is: lichter en sterker!
Swarovski Stay-On-Case voor ATM/ATS 80 HD - nieuw € 199
Swarovski UCA Universal Camera Adapter - ook te gebruiken met DSLR camera - laagste nieuwprijs € 299
Olympus PEN E-PL3 + 14-42mm II R Zilver - nieuw € 289
Totaalprijs nieuw: € 3364
Liefst alles in 1 koop.
Alles is echt in perfecte staat. Zo goed als nieuw. Dozen en gebruiksaanwijzing allemaal aanwezig. De set is alleen binnenshuis gebruikt. Mijn uitzicht is nogal fraai, aan de IJssel. De telescoop heeft altijd binnen gestaan. Ik schat dat de telescoop 20 keer buiten is geweest in de krap 3 jaar dat ik hem heb. De digiscoopset nooit buiten gebruikt. Alleen binnen vanuit raam.
De olympus camera E-PL3 is enkele maanden oud. Marcel van der T. (we noemen geen namen!) maakt hiermee zijn foto's.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum