Gender: Male Age: 48 Joined: 06 Dec 2004 Posts: 2329 Location: Groningen
Posted: Fri 03 Jan 2014, 0:00 Post subject: Te koop: Canon 5D mark II (en een 40D)
Wegens upgrade verkoop ik mijn 5D mark II. Ik heb de camera sinds 2009 en heb hem vooral gebruikt voor macro- en landschapsfotografie en voor filmen. Hij heeft iets meer dan 40.000 clicks gemaakt en lichte gebruikssporen. De camera is in het voorjaar van 2013 grondig schoon gemaakt bij TechRepair.
Zie hier en hier voor uitgebreide reviews (de laatste is geschreven over deze camera).
De camera wordt verkocht met 3 originele canon batterijen (ook uit 2009), de originele lader, software (Digital Photo Professional, Image switch, Image browser, EOS-utility), USB-kabeltje, AV-kabeltje en een 4gb CF-kaartje.
Age: 65 Joined: 07 Dec 2004 Posts: 1406 Location: Leeuwarden
Posted: Thu 16 Jan 2014, 8:36 Post subject:
Die 40D is inmiddels naar een nieuwe eigenaar.
Een 5DII kan ik iedereen van harte aanbevelen. Vanaf het moment dat ik die had kwam de crop-camera bijna de rugzak niet meer uit
Groet,
Jaap _________________ cps Jaaps foto's op het web
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum