Posted: Tue 04 Feb 2014, 17:49 Post subject: Gelderland- Garderen
Mijn vraag was dus of er ook in de buurt van Garderen leuke plekken zijn om leuke soorten te fotograferen.
Ik ben er niet erg bekend maar ben er 2 keer eerder geweest. Ik ben vanaf volgende week 2 maanden lang bezig op deze plek om sculpturen te maken.
Ik werk dan 6 dagen per week dus heb ik af en toe een zondag vrij om op pad te gaan.
Ik weet van jaren terug dat er in de bossen veel mees soorten zijn, specht soorten, bosuilen maar vroeg mij af of specifieke soorten zijn waar ik op moet letten.
Voor mij is natuurlijk elke soort leuk en proberen een leuke foto te maken is nog leuker maar als er wat nieuwe soorten zijn voor mij wil ik daar graag op letten.
Dus als er mensen zijn die wat leuke plekken weten of als er mensen zijn die in deze streken fotograferen ontmoet ik ze natuurlijk graag, altijd leuk!!
Super dan heb ik de vrije dagen zeker wat te doen.
Ik ga zeker even kijken voor die hut. Ben zelf meer een persoon die op pad gaat maar een hut kan ik ook weleens proberen.
Dank in ieder voor de info!!
Ga nu lekker van mn verjaardag met de kids genieten,
fijne dag verder,
gr Bouke _________________ CANON
www.boukeatema.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum