Peter van Duijn wrote: |
... ik ga geen foto's van paddestoelen met een 300mm 2.8, daar heb ik mijn macro lens voor de canon 100mm 2.8L IS... |
Quote: |
ik ben een fotograaf die van onverwachte plaatjes houdt, en fotografeer graag uit de hand, dus niet met een statief die ik iedere keer mee moet zuilen van plek tot plek.
|
Quote: |
ik wil de lens uitsluitend voor vogels gebruiken, heb ik genoeg mm met de Canon 300mm 2.8 in combinatie met de canon 1.4 II converter? (+CANON 7D) |
ik ga met de canon 300 2.8+ 1.4 II CONVERTER enigzinds vooruit qua mm betreft, en e kwaliteit van deze lens is gewoon heel wat beter als mijn huidige lens |
... ik fotografeer nu met een canon 7d en de 400mm 5.6, ik heb nog niet echt te weinig mm gehad tijdens het fotogaferen, ik ga met de canon 300 2.8+ 1.4 II CONVERTER enigzinds vooruit qua mm betreft, en e kwaliteit van deze lens is gewoon heel wat beter als mijn huidige lens, ... |
Dus als ik het goed begrijp, ga ik in verhouding met de canon 300mm 2.8 + converter 1.4 qua kwaliteit niks op vooruit?
het lijkt mij onwaarschijnlijk dan mijn canon 400mm 5.6 bijna net zo goed is als de canon 300mm 2.8 IS met converter 1.4II www.pvdfotografie.nl |
Milihili wrote: |
Maar op dit moment vind ik de opinie over 300mm met 1.4x combinatie niet in het juiste perspectief.
Mvg Michiel |