Gender: Male Age: 51 Joined: 29 Oct 2008 Posts: 352 Location: Deventer
Posted: Fri 09 Jan 2015, 16:42 Post subject:
Dag Marco,
Ik vind het eigenlijk een veel groter probleem dat er überhaupt dit soort advertenties bestaan. Voor zulk internet-gebruik, zou ik mijn energie niet verspelen. Als er iemand geld gaat verdienen met jouw foto wordt het een ander verhaal. Maar ik zou het NIET leuk vinden als mijn foto bij zo'n advertentie staat. Dáár kun je wel werk van maken, denk ik.
Onderaan elke advertentie op Marktplaats staat een 'Meld aan Marktplaats' button waarmee u Marktplaats op de hoogte kan brengen van een advertentie. Een reden om Marktplaats een melding te versturen is bijvoorbeeld dat een advertentie in strijd is met de regels of in een verkeerde rubriek geplaatst staat. Alleen advertenties die gemeld worden via het Meldsysteem, worden door de Helpdesk van Marktplaats bekeken, beoordeeld en daar waar mogelijk actie ondernomen (bijvoorbeeld verwijdering van de advertentie of blokkering van het account).
Mail ook degene die je foto gebruikte dat je er niet van gediend bent. Waarschijnlijk doet deze dit 'te goeder trouw', daarmee bedoel ik, zonder te beseffen dat ie jou hiermee boos maakt. _________________ hi lui
mooi licht
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Fri 09 Jan 2015, 19:26 Post subject:
Eerst een printscreen maken Marco.
Ik stuur ik zulke gevallen gewoon gelijk een rekening. Wordt meestal niet betaald maar soms ook wel en de schrik is in elk geval even daar bij de plaatser. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum