Gender: Male Age: 31 Joined: 07 Mar 2009 Posts: 261 Location: Kortessem (België)
Posted: Thu 30 Apr 2015, 21:35 Post subject: TE KOOP Canon 400mm 5.6 L USM (NIEUWE STAAT)
Beste birdpixers
Wegens aanschaf van een Canon 300mm 2.8L IS USM verkoop ik mijn Canon 400mm in nieuwe staat.
Alle foto's hier op birdpix zijn met deze lens gemaakt. Hij is zeer goed onderhouden en niet te onderscheiden van een nieuw exemplaar.
Voor meer informatie bezoek even onderstaande link!
wat je ook kunt doen is ., je lens te koop aan bieden aan cameraland heb dat zelf ook gedaan met wisselend succes fijne mensen . Goede zaak om je spullen te kopen en ook om ze aan hen te verkopen. https://www.cameraland.nl/ .
Gender: Male Age: 50 Joined: 18 Mar 2015 Posts: 14 Location: Omgeving Schiphol
Posted: Sat 25 Jul 2015, 19:54 Post subject:
@Leo
Het is een optie om de lens te koop aan te bieden bij CL maar de prijs die Pascal dr voor krijgt is een heel stuk minder dan als hij even geduld heeft.
En eventueel ook de lens op Marktplaats zetten maar dat is aan Pascal .
@Pascal
Tis dat ik Nikon spulletjes hebt anders had ik zeker een bod gedaan iig veel succes met de verkoop van de lens .
mvg Dennis _________________ Nikon D7100 en div glas
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum