Nou, uh ... ongeveer op alles denk ik, maar let in elk geval ook op het aantal clicks dat ie gemaakt heeft. Hoe, dat weten de canongebruikers hier misschien. In zijn algemeen zou ik zeggen dat je alle knopjes voelt, of dat solide aanvoelt, laat er een objectief op zetten en controleer of er geen errors te zien zijn, dat soort dingen. Dan nog kan het mis gaan, maar als je niet zeker ben, laat het ding niet opsturen, maar haal hem zelf op, een vriendje die kennis van zaken heeft mee nemen, en laat je niet verleiden hem te kopen alleen maar omdat je zo graag zo'n camera wil. Het moet goed voelen, en beloftes dat je hem weer mag terugbrengen als er iets is zijn niks waard als die niet op papier staan en notariëel bevestigd zijn. Ik moet zeggen dat ik zelf nog nooit een kat in de zak heb gekocht, en dat er ook gewoon betrouwbare handelaren adverteren. Hoe meer pijn de vraagprijs doet in je portemonnee, hoe voorzichtiger je bent.
Ik weet natuurlijk niks over canon, maar heb best veel ervaring met marktplaats en betaal liever wat meer bij een winkel met een goede naam dan een totaal onbekende op marktplaats, tenzij ik dus precies weet waar ik naar moet kijken. En bij camera's zit er toch wel heel veel achter de buitenkant verscholen .....
grtz, josephine