Posted: Tue 11 Aug 2015, 20:52 Post subject: Wie kan/wil mij helpen?
Ik wil graag in contact komen met iemand die mij wat wegwijs kan maken met beste instelling van een Nikon D7100 (met Sigma lens) voor het fotograferen van vliegende vogels. Gezien mijn vrij ver gevorderde leeftijd heb ik wat meer nodig dan de bij de camera behorende gebruiksaanwijzing.Ik ben mobiel dus afstand is geen bezwaar. m.vr.gr. Toon Stam - anthoniestam@gmail.com
Stel die vraag ook eens op Het forum van Nikon Club Nederland ,http://www.nikon-club-nederland.nl/ Want volgens mij Kun je de nieuwste sigma met een USB Doc instellen, maar hoe dat werkt?
Gender: Male Age: 68 Joined: 03 Jun 2009 Posts: 10 Location: edam
Posted: Fri 14 Aug 2015, 17:13 Post subject:
Beste Toon,
Ik fotografeer zelf al weer wat jaartjes met de D7100 met de Nikon 2.8/300 VRII, eventueel aangevuld met converters. Ik denk dat ik je kan helpen. Ik woon in Edam, maar ben door de week vaak in Amsterdam. Mocht je willen afspreken dan hoor ik het graag. tel: 0650682489, mail: hans@germeraad.net.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum