Gender: Male Age: 55 Joined: 30 Dec 2005 Posts: 20 Location: Losser
Posted: Sun 08 Jan 2006, 22:47 Post subject: reparatie 100-400L IS usm
Tijdens mijn laatste reis naar Kenia/Tanzania kreeeg ik problemen met mijn 100-400L IS usm van Canon wanneer ik de IS gebruikte. Thuis de lens naar Konijnenberg gebracht voor controle/reparatie.De lens was inmiddels 2 maanden uit de garantie.De lens werd doorgestuurd naar ETB (reparatieafdeling van Canon) Na 1 week een belletje van Konijnenberg met de mededeling: IS defekt,kosten 340 euro's!! voor een nieuwe IS unit.Hier ging ik niet mee akkoord dus op advies van Konijnenberg een brief gestuurd naar Canon waarin ik uitlegde dat ik voor een L lens met een stevige prijs wel een betere kwaliteit mag verwachten! Na veel touwgetreken juridische dreiging met ETB-Canon en Konijnenberg werd uiteindelijk de lens kostenloos gerepareerd en kon ik na 15 !! weken weer beschikken over mijn lens.
Heeft iemand ook ervaring met zulke akkefietjes??
Ik hoor het graag
Ronald Kamphuis _________________ Canon 7D & Canon 5Dmk3 ,70-200F4 IS USM II, Canon 500mm F4L IS USM, Canon 300mm F4L IS, Canon 17-40mm F4L
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum